קורס ללימוד חשבות שכר

מבוא: מהו שכר?

שכר הוא הכסף שהעובד מקבל עבור עבודתו.

בקורס זה תלמדו על סוגי חישובי השכר השונים וכיצד לחשב אותם.

שכר הוא התגמול שמקבל עובד ממעסיקו בתמורה לעבודה שנעשתה. הוא משולם בפרקי זמן קבועים, כגון שבועי או חודשי. שכר מסומן בדרך כלל בתלוש שכר, הכולל גם ניכויים כגון מיסים ופרמיות בריאות.

ישנם סוגים רבים ושונים של משכורות והם מחושבים בצורה שונה בהתאם למדינה ולענף. לדוגמה, בארצות הברית, משכורות מחושבות בדרך כלל באמצעות שכר שעתי ולאחר מכן מכפילים אותו ב-40 שעות שבועיות. בהודו ניתן לחשב משכורות באמצעות משכורת חודשית קבועה חלקי 12 חודשים או תעריף יומי קבוע כפול 7 ימים בשבוע.

קורס ללימוד חישובי שכר צריך לכסות את כל ההיבטים הללו ועוד כדי להבטיח שלסטודנטים יהיה מספיק ידע על חישובי שכר לפני שהם מתחילים את הקריירה שלהם.

מהו מס שכר?

מס שכר הוא מס שמעסיק חייב לשלם עבור הזכות להעסיק מישהו. ישנם סוגים רבים ושונים של מיסי שכר, אך שני העיקריים שבהם הם ביטוח לאומי ומדיקייר.

מיסי ביטוח לאומי ומדיקר משמשים למימון תוכניות הביטוח הלאומי והמדיקייר, בהתאמה. סכום הכסף שמעסיק משלם במסים אלו תלוי בכמה הוא משלם לעובדיו, בני כמה העובדים שלו, והאם הם מציעים ביטוח בריאות לעובדיו או לא.

מס שכר הוא סוג של מס הכנסה שמעסיקים מונעים משכר העובדים שלהם. מדובר באחוזים מהשכר ברוטו של העובד. המעסיק משלם את אותו מס שכר גם על הכנסתו.

ישנם שני סוגים של מיסי שכר, אחד לעובדים ואחד למעסיקים. הסכום הכולל שמעסיק משלם במסי שכר נקרא שיעור מס העבודה, הכולל את הפרשות העובד והמעסיקים כאחד.

הממשל הפדרלי מחייב את כל המעסיקים לעכב מס הכנסה פדרלי מתלושי המשכורת של העובדים שלהם ולשלוח אותם ל-IRS מדי רבעון. מעסיקים צריכים גם לנכות מיסי הכנסה ממלכתיים ומקומיים מתלושי השכר של העובדים שלהם, אם הם גרים במדינות עם מס הכנסה, ולשלוח אותם ישירות לממשלות המדינה בכל רבעון או שנה בהתאם לכללי המדינה.

כיצד להגדיר לוח זמנים לעיבוד שכר ב-QuickBooks Online או Desktop

לוח הזמנים של עיבוד השכר הוא מרכיב חשוב בהגדרת QuickBooks Online או Desktop. לוח זמנים זה קובע מתי תעבד את השכר שלך ובאיזו תדירות.

קורס זה יעזור לך להגדיר לוח זמנים לעיבוד שכר ב-QuickBooks Online או Desktop. זה ידריך אותך לאורך השלבים של הגדרת לוח הזמנים של עיבוד השכר שלך ויסביר כיצד ניתן להתאים אותו במידת הצורך.
למידע נוסף בנושא של קורס ללימוד חשבות שכר ניתן להעיף מבט ב- ipc.co.il

במאמר זה, נסקור כיצד להגדיר לוח זמנים לעיבוד שכר ב-QuickBooks Online או Desktop.

הצעד הראשון הוא יצירת חברה חדשה בסעיף השכר בחשבון QuickBooks שלך. לאחר שיצרת את החברה שלך, תצטרך להוסיף עובדים ולהקצות אותם לחברה. כאן תצטרכו להזין את השכר של כל עובד ופרטי המס שלו. השלב הבא הוא הגדרת לוח זמנים לעיבוד שכר כך שניתן יהיה לשלם לעובדים בזמן. אתה יכול להגדיר את לוח הזמנים של עיבוד השכר על ידי בחירת התאריך של תקופת התשלום הבאה, שתהיה שבועית, דו שבועית או חודשית. אתה יכול גם לבחור באיזו תדירות אתה רוצה שעובדים ישלמו ביום המסוים הזה בשבוע ואיזו שעה ביום הם צריכים לקבל את תלוש המשכורת שלהם (בוקר, צהריים או ערב).

סקירת שכר עובדים עם אשף הדוחות ויצירה והדפסה של תבניות שיקים

חשיפת שכר היא תהליך מסובך שיכול להיות קשה להבנה, במיוחד עבור מי שאינו מיומן בראיית חשבון.

קורס זה ילמד אותך כיצד לחשב שכר באמצעות אשף הדוחות ויצירה והדפסה של תבניות המחאות.

הקורס יכסה את היסודות של חישובי שכר וכיצד להשתמש באשף הדוחות כדי לעיין בדוח השכר של עובד.

זה גם יעסוק כיצד ליצור ולהדפיס תבניות המחאות.

בואו להיכנס לתחום מתגמת במיוחד!

 

מכללה מומלצת ללימודים מקצועיים שמציעה קורס חשבות שכר באיכות מדהימה ומחיר מעולה היא מכללת IPC – במכללה תמצאו מגוון רחב של קורסים בתחומים הבאים – הנהלת חשבונות, חשבות שכרשיווק דיגיטלי, נדל"ן, משכנתאות, שוק ההון ועוד…

היתרונות של המכללה – לימודים און ליין במתכונת היברדית – כל הקורסים מוקלטים, לומדים בזמן ובקצב שמתאים לתלמיד, מערכת למידה דיגיטלית מתקדמת עם מבחנים בסיום כל שיעור, ניתן לשלב עבודה ולימודים.

מקצועות מבוקשים – כלל המקצועות שהמכללה מכשירה הינם מקצועות מבוקשים בשוק העבודה עם פוטנציאל שכר של 10-16 אלף ש"ח בחודש ואפשרות לעבוד גם כעצמאי. תמיכה וליווי אישי  – במכללה קיימת מחלקת תמיכה אשר מלווה את התלמידים מהיום הראשון ללימודים החל מתמיכה טכנית ועד לעזרה מקצועית מהמרצים המקצועיים של הקורס אשר זמינים לענות על שאלות ולעזור לתלמידים בטלפון, ווצאפ, מייל.

השמה לעבודה – במכללה קיימת מחלקת השמה לעבודה אשר נמצאת בקשר עם עשרות מעסיקים רלוונטים ועוזרות לתלמידים בסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום ומעניקה לכל הבוגרים של המכללה סדנאת קריירה וליווי אישי עד מציאת עבודה.

 

מכללת IPC בערוץ 13
https://13tv.co.il/item/special/recommended/studies/r4drb-902788149/

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על