לוח זכוכית מחיק שקוף

 מהו לוח זכוכית מחיק 

לוח זכוכית מחיק שקופה היא המצאה של חברה בריטית המאפשר לאנשים לכתוב על הזכוכית עם טוש מחיק, ולאחר מכן למחוק אותה עם מטלית לחה.

לוח הזכוכית השקופה הנמחק עשויה משתי חתיכות זכוכית שהתמזגו יחד. בדרך זו, המשתמש יכול לכתוב על פני השטח עם טוש מחיק ולאחר מכן למחוק אותו על ידי ניגוב שלו עם מטלית לחה.

לוח זכוכית מחיק שקופה הוא סוג של זכוכית שניתן למחוק באמצעות טוש למחיקה יבשה. סוג זה של זכוכית משמש בתעשיות רבות ושונות, כמו בכיתות ובמשרדים. ללוח הזכוכית המחיק יש משטח שקוף כך שהמשתמש יכול לראות החוצה ויש לו גם משטח מחיק כך שהמשתמש יוכל לכתוב עליו.

לוח זכוכית מחיק מורכב למעשה משני סוגים שונים של חומרים:

1) משטח שקוף ושקוף

2) משטח כתיבה למחיקה יבשה בצד השני

קיר זכוכית מחיק שקוף הוא העתיד לעיצוב אדריכלי מודרני

לוחות זכוכית שקופה הם טרנד חדש בעיצוב אדריכלי מודרני. הם מאפשרים לאנשים לקבל מבט על העולם החיצון תוך כדי יכולת לשמור על פרטיות.

ישנם יתרונות רבים של לוחות זכוכית שקופה, כגון:

-מאפשר יותר אור טבעי לחלל

-הפנלים לרוב זולים יותר מחומרים אחרים וניתן להחליף אותם בקלות אם ניזוקים

-הפנלים מאפשרים נוף טוב יותר של העולם החיצון והשמיים

-אפשר לראות דרך הקירות משני הצדדים, מה שמקל על שיחות בין אנשים משני צדי הקיר

לוח המחיק הינו לוח זכוכית מחיק שקוף הניתן למחיקה ולכתיבה מחדש, ללא צורך באספקת חשמל כלשהי. זהו חידוש מהפכני בעיצוב אדריכלי וניתן להשתמש בו לשילוט דיגיטלי, תצוגות אינטראקטיביות וחלונות חכמים.

לוחות הזכוכית השקופה המחיקה 

לוחות זכוכית מחיקים שקופה הם דרך מצוינת לחסוך כסף ולהפחית את ההשפעה הסביבתית של זכוכית מסורתית. הם קלים לתחזוקה וניתן להשתמש בהם בכל סביבה.

ישנם סוגים רבים ושונים של לוחות זכוכית שקופה מחיקה בשוק, אך לא כולם שווים את הכסף שלך. להלן רשימה של כמה מהלוחות והאתרים הטובים ביותר מזכוכית שקופה מחיקה בשוק:

בעבר, לוחות זכוכית מחיקים נמצאו רק בבתי ספר ומשרדים. כיום הם נמצאים בשימוש גם בבתים. הסיבה לכך היא היתרונות הרבים הנלווים אליהם.

לוחות זכוכית נמחקים:

– שפר את המראה של הבית או המשרד שלך על ידי כך שתאפשר לך לראות דרכם כאשר לא כתוב עליהם.

– עזור לך לחסוך כסף בחשבון החשמל שלך על ידי שמירה על החדר שלך קריר בקיץ וחם בחורף על ידי הכנסת אור שמש במהלך היום ולכידת חום בלילה.

– ספק סביבה נוחה יותר לאנשים החיים עם אלרגיות מכיוון שהם אינם משחררים חלקיקי אבק לאוויר כאשר אתה מוחק עליהם כמו זכוכית רגילה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על