ריקודי היפ הופ

כפי שהשם מרמז, Liquid Dance הוא ריקוד קולח וחינני עם דגש על ידיים וידיים. ריקוד בית. כפי שהשם מרמז, ריקוד הבית מתבצע באופן מסורתי לצלילי מוזיקת האוס.

השורשים של צורת ריקוד זו החלו בניו יורק בשנות ה-70

ליתר דיוק בדרום ברונקס. הריקודים החברתיים שהתפתחו בשנות ה-80, כמו לוק ופופ, מתוארים יותר כסגנונות "היפסטריים של החוף המערבי". היפ-הופ של החוף המזרחי צמח לא רק בחוף המזרחי, אלא גם בניו יורק, עם אמנים שהמציאו סגנון מוזיקלי ותרבות ריקוד שהשתוללה כל הזמן עשרות שנים לפני האינטרנט.

תעשיית הריקוד הגיבה לריקוד ההיפ הופ על ידי יצירת גרסה מסחרית משלה

מכונה לפעמים "סגנון חדש", הכוריאוגרפיה ההיפ-הופ האורבנית או האולפנית הזו היא סוג ריקוד ההיפ-הופ שאתה רואה בראפ, R&B וקליפים וקונצרטים של פופ. בכל מקרה, הכוריאוגרפיה שאתה רואה בעדכוני האינסטגרם, אולפני הריקוד או התחרויות שלך היא תערובת של כל הסגנונות, לפעמים כולל היפ הופ (מושפע מבריק דאנס או מסיבות). רקדנים בעלי הכשרה קלאסית פיתחו את סגנונות הסטודיו הללו כדי ליצור ריקודי היפ הופ בכוריאוגרפיה שבוצעו ברחוב.

ככל שצורת הריקוד המשיכה להתפתח

רקדנים רבים שמרו על הסגנונות המקוריים של כל אזור, בעוד שאמנים אחרים הציגו לא רק סגנונות ריקוד היפ-הופ שונים, אלא סגנונות ריקוד משלימים קיימים כמו סווינג. הם קראו לריקוד החברתי (ריקוד מסיבות) שראו "סגנון חדש", שהיה קיצור לסגנון ניו יורקי. בשל אופן השימוש במונח בסרטים ובמופעים, התחלנו לראות שיעורי ריקוד היפ הופ באולפנים המלמדים כוריאוגרפיה היפ הופ (שהתבססה יותר על בלט, מודרניות וג'אז מאשר היפ הופ). מופעים עכשוויים כמו Americaas Best Dance Crew, Dancing With The Stars, So You Think You Can Dance וסרטים כמו Save The Last Dance, You Got Served וסדרת Step Up גרמו לפופולריות נוספת של התנועה האורבנית בקרב רקדנים צעירים, אך הם ייצגו את תת קרקעי. תרבות ההיפ הופ בצורה ארוזה יותר למסך.

הללו בית ספר למחול – לימודי היפ הופ לנשים

סרטים כמו Wild Style

Style Wars, Beat Street ו-Breakin 'שיחקו תפקיד חשוב בחינוך קהל רחב יותר על תרבות הברייק דאנס וריקודי הרחוב. בשנת 1983, דאנס פלאש הציג רקדנים מקבוצת הרוק סטידי (Crazy Legs, Ken Swift, Frosty Freeze ומיסטר His, להקת הריקוד The Lockers, שכללה את סולן היי מיקי טוני בזיל ואת מה שקורה "פרד" ררון "Barry was" אחד הרקדנים הראשונים שהוצגו לא כמבצעים קטנים, אלא כתפקידים ראשיים, והוא פרח בשנות ה-80 וה-90, כאשר הראה את כישורי הריקוד שלו על פני פלטפורמות מרובות; יצירת סרט ההמשך ל-Hamer Dance, Running Man ופרפר.

מאז תחילת המילניום

הוא ערך סיבובי הופעות עולמיים רבים וממשיך לעבוד על מאמצים יצירתיים אחרים. הוא גם מוצג בולט בטלוויזיה, כשהמוזיקה שלו מוצגת בתוכניות כמו "רוקדים עם כוכבים" ומרכז ספורט הוא גם היה מפיק שותף בסדרת המצליחה של נטפליקס The Get Down. הוא חזר לבית הספר כדי להיות כומר מוסמך והטיף בכנסיות ברחבי העולם.

המקצבים שהוא יצר היו אחד ממרכיבי היסוד החשובים ביותר של היפ הופ;

הוא כמו כן, הרחיב את מדור שירי הריקוד כדי לאפשר לרקדנים להראות את תנועותיהם במרווח ארוך יותר, מה שמניח את הבסיס לתרבות מחול משמעותית. הוא הדליק מוזיקה בפטיפונים שלו וכולם הלכו לשוחח ולרקוד. היא גם כוריאוגרפיה את הכוריאוגרפיה לפסנתר, סצנת ריקוד שיצר טום הנקס בסרט ביג.

רוב האנשים לא יודעים שהיא קיבלה כמה פרסי המחול הטוב ביותר במהלך הקריירה שלה

היא זכתה בהופעת הריקוד הטובה ביותר בטקס פרסי המוזיקה של Soul Train לשנת 2010 ועבדה עם מפורסמים כמו Akon, Flo Rida ו-Ja Rule. בנוסף, היא זכתה בהופעת הריקוד הטובה ביותר בטקס פרסי המוזיקה של Soul Train לשנת 2010 ועבדה עם מפורסמים כמו Akon, Ja Rule ו-Flo Rida.

היא אחת הרקדניות, הזמרות והאישיות החזקה ביותר של זמננו. היא אחת הזמרות והרקדניות העוצמתיות ביותר של זמננו. BET (Black Entertainment Television) הכתירה אותה לאחת מ-25 הרקדניות הטובות ביותר בכל הזמנים.

עבור שריל ארמור פריי

האקדמיה להיפ הופ של המקור שלה משגשגת באזור סן דייגו לאחר שקניון נפתח מחדש והמציא את עצמו מחדש, ולהקת הריקוד שלה התחרתה בכל הקטגוריות הזמינות, אז הטייק אווי של קליפורניה לא קטן. אלפי הרקדנים שמתאספים מדי שנה לתחרות היפ הופ הבינלאומית האמריקאית ואליפות העולם בריקודים מונעים מהם גם מרכז חשוב של קהילה ותרבות מחול. מהרקדנים שתקשרו, שיתפו פעולה והתחרו מול המונים, המגיפה גנבה הרבה מהאמנות שלהם.

המטרה הייתה להציג למשתתפים גירויים מוזיקליים-ריקודיים החל מסנכרון מוחלט

שבו שני רקדנים רקדו בסנכרון עם המוזיקה, ועד לא-סינכרוני מוחלט, שבו שני רקדנים רקדו באופן אסינכרוני אחד עם השני מחוץ לזמן המוזיקה. … כל בלוק הכיל (1) מוזיקה בשלושה קצבים שונים (מהיר, איטי ובינוני; טבלה 1, עמודה מס' 1) ו-(2) ארבע רמות של סנכרון מוזיקה-ריקוד ("סנכרון מלא", "סנכרון ריקוד", "רקדן אסינכרוני" ו"אסינכרוניה מלאה"; טבלה 1, עמודה 2).

המספרים החדשים הללו התבססו על "So Fine" של שון פול [137 פעימות לדקה (bpm)] ו-"January 28th" מאת J

Cole (82 bpm), שסיווגנו כמוזיקה מהירה ואיטית בהתאמה. דוגמה מצוינת לכך היא כאשר ג'נט ג'קסון שיחקה את האיש הרץ בקליפ שלה מ-1989 עבור "Rhythm Nation", בכוריאוגרפיה של רקדן הרחוב אנתוני תומס.

המוזיקה שמניעה את הריקוד והדמיון התרבותי בין סגנונות אלה של ריקוד רחוב

פאנק וברייק הפגישו אותם תחת אותה תת-תרבות היפ הופ. היפ-הופ אמריקאי בעוד שעבור רקדני היפ-הופ, קפיצות ונעילה של החוף המערבי ושבירת החוף המזרחי הם שני סגנונות ריקוד שונים מאוד, שני הזנים האזוריים לרוב מעורבבים ומקובצים לז'אנר ההיפ-הופ. תנועות ברייק דאנס לוקחות הרבה זמן ותרגול כדי לשלוט בהן, במיוחד אלו שנעשות קרוב לאדמה הנקראות תנועות רוק למטה.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על