מתנות ממותגות לעובדים

זוהי מתנה נהדרת מכיוון שהיא נראית יוקרתית וייחודית יותר מהספל הממותג הממוצע שאתה קונה ביריד. לאחר מכן התאם אותו אישית עם הלוגו, שם החברה או הסלוגן שלך עבור המתנה המושלמת עבור החברה. הפעילו תחרות והעניקו מתנות מתחת ל-$5 כל אחת.

טובות מותאמות אישית למסיבות ארגוניות

כגון מזכרת עץ או שמיכות צמר נעימות עם לוגו, מראות את הערכתך תוך קידום המותג שלך. הפתיעו לקוחות ועובדים עם מתנות אישיות לחברה שיכולות להשאיר רושם מתמשך. אבל הענקת מתנה ייחודית לחברה כשהלקוחות או העובדים הכי פחות מצפים לה יכולה לעשות רושם גדול עוד יותר. זו יכולה להיות מתנה מפתיעה לשנה החדשה כדי להתחיל שנה של צמיחה.

חשוב לדעת שמתנות ישנות לא ייקטעו

עליך לבחור מתנות קידום מכירות יקרות ערך שתהיה להן השפעה מתמשכת על מוחות העובדים שלך. עיין במבחר שלי של 10 מתנות לעובדים ממותגים למטה כדי להתחיל את המסע שלך בבחירת המוצר המושלם. עזוב את מתנות החברה הזולות והמשעמם השנה והפתיע את העובדים שלך עם האפשרויות הנשגבות, המתחשבות והמתגמלות באמת.

החנות המקוונת שלנו מציעה מתנות עסקיות מותאמות אישית שמתאימות לתקציב שלך

לא משנה מה ההוצאות שלך, בין אם אתה מחפש רעיונות למתנות עסקיות ללקוחות, מתנות עסקיות לעובדים או מתנות ארגוניות ממותגות לתערוכות. עיין במגוון המלא שלנו של מתנות ארגוניות מותאמות אישית והצע להם משהו שהם יכולים להיות גאים בו. מכיסאות קמפינג, חלונות קופצים, משקפות ועד ערכות עזרה ראשונה, המתנות הללו יפתיעו את הלקוחות והעובדים שלכם בחיק הטבע.

חבר את האביזרים האלה עם כמה אביזרים ממותגים ויש לך ערכת קבלת פנים מושלמת לעובד כדי להגדיר אותם להצלחה. תן לעובדים שלך דחיפה ענקית של גאווה תאגידית עם הנעלה בהתאמה אישית.

המתנות הללו נהדרות מכיוון שהן נותנות לעובדים את הדברים שהם אוהבים שיש על השולחן שלהם בעת הצורך

אם אתם מחפשים פריטים שעובדים יכולים להשתמש בהם שגם עוזרים לקדם את החברה שלכם, חפשו מתנות שניתן להתאים אישית עם הלוגו והמיתוג של החברה שלכם. אתה יכול גם לתת ללקוחות פריטים שאין להם שום קשר לעסק שלך, אלא מוצרים שכולם אוהבים ומשתמשים בהם באותה מידה.

הציעו ללקוחות ולעובדים שלכם ציוד ספורט ממותג

ציוד מחנאות או מתנות חוץ. מוצרי נסיעות הם דרכים מהנות, פונקציונליות וייחודיות להראות הערכה ללקוחות ולעובדים שלך. מתנות לחברות מהוות גם מתנות נהדרות לעובדים שלכם במהלך החגים או להנצחת אירועים חשובים.

עובדים הם ללא ספק החלק החשוב ביותר בהצלחת החברה

אז הראה להם את הערכתך בכל עונת חגים עם מתנות חג ממותגות. כאשר עובדים חוזרים למשרד, הצעת להם מתנות לחברות ממותגות יכולה לסייע רבות בחיזוק המורל וההערכה של העובדים. המתנות הטובות ביותר לא רק יגרמו לעובדים שלך להרגיש מוערכים וללקוחות שלך, אלא גם יציגו את המותג שלך בצורה מבריקה, מקצועית, והכי חשוב, בלתי נשכחת.

כשזה מגיע לשיווק

מתנות לחברות יכולות להיות האמצעי היעיל ביותר לפרסום. ארגונים ומפרסמים הסתמכו זה מכבר על הכוח של מתנות כדי להגן טוב יותר על קשרים עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים כדי להראות הערכה לעסק שלהם. ROI וביצוע. אולם מעבר לכך, המטרה של מתנה לחברות עוזרת לכם לשתף את התרבות הנפלאה שאתם יוצרים ללקוחות ולעובדים שלכם. כמו כן, כדי לשמור על פעילות חלקה של ארגון, מתנות ארגוניות יכולות לגרום לאנשים להרגיש שדואגים להם, מכובדים ומוערכים, ובכך לעודד אותם להמשיך לעשות כמיטב יכולתם עבור הסובבים אותם.

הפוך את זה לאישי על ידי הפתעה עם מתנות מצוות החברה

כגון חולצות טריקו, ז'קטים או תיקי גב עם רקום לוגו החברה שלך. עסקים משתמשים בפריטים מותאמים אישית אלה כדי למצוא לקוחות חדשים, להודות ללקוחות קיימים או לתת מתנות לעובדים שלהם. קופסאות אישיות מושלמות עבור מתנות ארגוניות ללקוחות חדשים, כדי לעודד עובדים לעבוד קשה, או סתם כדי לעודד אנשים בתחילת רבעון חדש.

חלופה ידידותית לסביבה נהדרת לשקיות ניילון שיכולה להיות גם המקום המושלם למתנה ללקוח או לעובד שקית מזכרת מעוצבת. זוהי גם המתנה המושלמת לעובד חדש בתהליך ההצטרפות לשימוש ולשמור מידע יקר ערך.

כפי שמוצג בתרשים למעלה

מתנת עובד ממותגת זו כוללת אפשרויות הדפסה ייחודיות להצגת הלוגו שלך. אפשרות מצוינת נוספת למתנות חג המולד לארגונים, או סתם מתנות ארגוניות באופן כללי, היא לספק תעודות תוכנית שבהן העובדים שלך יכולים להשתמש כדי לרכוש ביגוד ממותג באופן אישי. חולצות פולו, סוודרים וחולצות עם לוגו רקום הן מתנות אישיות נהדרות לעובדים שהם אוהבים ללבוש.

מוצרים עם נושא כלי יהיו מתנה ארגונית נהדרת לעובדים במהלך החגים

עובדים יעריכו מתנה טכנית שימושית לקידום מכירות שכזו. ניתן לשלוח את ערכת קוקטייל ה-happy hour הוירטואלית הזו לעובדים וללקוחות אם אתם מחפשים פריט נהדר כדי לבדר אותם.

לא רק שהם יבלטו מהקהל, אלא שהם יעלו מעל הקהל, ויגרמו לכל מתנה אחרת להרגיש קצת חסרה. מתנות בעין הן דרך מצוינת להרשים, ואלו מובס היא דרך מצוינת להראות לעובדים או ללקוחות שלך שאתה מעריך את בריאותם ורווחתם.

מזרן ותיק יוגה ייחודיים

עם מזרן ותיק יוגה זה, כאשר העובדים שלך ישכבו על המזרן כדי ליהנות, הם יהיו הראשונים לקבל את החברה האהובה עליהם. מתנה ארגונית זו מגבירה הערכה והכרת תודה לטווח ארוך שכן עובדים רבים ינעלו את הנעליים מספר פעמים בשבוע למשך שנה או יותר. לאחר עונת השיא של החברה שלכם, הגיע הזמן להעניק מתנות ארגוניות לעובדים ולהביע את הערכתכם על עבודתם הקשה בשעות השיא.

א

אם אתה רוצה שהשלל שלך יגביר את השיווק שלך, הוצאה מופרזת על מתנות ארגוניות ללקוחות ולעובדים יכולה לפגוע בעסק שלך בטווח הארוך. מתנות חברות כלליות ולא משכנעות יכולות להראות לעובדים שלכם שאתם לא מכירים אותם, ולגרום נזק יותר מכל מזכרת. זה אולי נראה כמו דבר קטן, אבל כאשר עובד, לקוח או מארח מקיימים אינטראקציה עם בקבוק מים יפה או מתנה מהנה אחרת המודפסת עם הלוגו שלך, יש סיכוי גבוה יותר שהם יגיב חיובי לעסק שלך.

בעוד עסקים פועלים לצמצום טביעת הרגל הפחמנית שלהם

הצעת מתנות ארגוניות ידידותיות לסביבה ללקוחות ולעובדים היא טרנד חם שגורם לאנשים להרגיש טוב עם עצמם. דבר עם אחד מיועצי המותג שלנו עוד היום כדי לגלות כיצד נוכל לשים את הלוגו שלך על מתנות שכולם יאהבו.

זה גם מגביר את המודעות והמשיכה למותג עם מחווה טובה

ואם אתם מחפשים רעיונות למתנות לעסקים, לא תמצאו אוסף מתנות גדול וטוב יותר משלנו. אריזות קרם וסבון יפהפיות מאחד ממותגי הבריאות הטובים בעולם היא בחירה מצוינת למתנות ארגוניות שאנשים מאוד אוהבים לקבל.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על