רופא שיניים לתותבות מומלץ

אם אתה חווה כעת אחד או יותר מאלה, אנא פנה לרופא השיניים שלך לקבלת ייעוץ. אם חסרות לכם שיניים ועדיין לא החלטתם על שיניים תותבות, זה הזמן לדון באפשרויות הטיפול עם רופא השיניים.

אם איבדת שן אחת או יותר

תצטרך ללבוש שיניים תותבות מיד. ייתכן שתזדקק לשיניים תותבות אם השיניים שלך אבדו עקב נזק לפה שלך, או אם אינך מסוגל לאכול מזונות מסוימים כי השיניים שלך חלשות. כמו שיניים, גם שיניים תותבות זקוקות לבדיקות קבועות כדי לוודא שהן תקינות.

תותבות שלמות בדרך כלל ממוקמות רק לאחר שרקמת החניכיים של המטופל החלימה

מה שיכול לקחת מספר חודשים. תותבת הניתנת להסרה מלאה מיוצרת ומכניסה לפה לאחר הסרת השיניים הנותרות והרקמה החלימה, מה שיכול להימשך מספר חודשים. שיניים תותבות שלמות הן הטובות ביותר עבור מטופלים שחסרים או שהסירו את כל השיניים הטבעיות שלהם.

סוג זה של תותבות מתייחס להחלפה מלאה של המשן העליון והתחתון כאחד

שיניים תותבות מיידיות הן סוג של תותבת הממוקמת מיד לאחר הוצאת השיניים של המטופל. תותבות מיידיות מונחות לרוב ביום החילוץ/החילוץ. תהליך קבלת התותבת מתוכנן כך שלאחר עקירת שיניים התותבת מוכנה לשימוש עוד באותו היום.

רופא השיניים שלך לוקח רשמים ומתחיל לעשות שיניים תותבות לפני הסרת השיניים שלך

הם ישתמשו בגבס כדי לשכפל את מיקום הלסת, השפתיים וכל שן תותבת. רופא השיניים שלך יבצע מדידות וטביעות של הפה שלך ולאחר מכן יזמין תותבת מטכנאי שיניים.

רופא השיניים יבדוק את הפה שלך

כדי לוודא שהתותבות שלך ממשיכות להתאים כראוי. בין אם תחליט לעשות תותבת מלאה או חלקית, רופא השיניים שלך יתחיל בלקיחת גבס של הלסת וימדוד בקפידה את הפה שלך. רופא השיניים שלך יכול להעריך את מצב השיניים, מבנה עצם הלסת ובריאות הפה הכללית כדי להמליץ על סוג התותבת המתאים לך ביותר.
למידע מורחב אודות רופא שיניים לתותבות מומלץ יש לבדוק כאן: totavotlior.co.il

שוחח עם רופא השיניים או מנתח הפה שלך

כדי לדון באפשרויות שלך ולהחליט איזו תותבת היא הטובה ביותר עבור אורח החיים שלך ובריאות הפה שלך. הכרת האפשרויות שלך תעזור לך להחליט איזו תותבת היא הטובה ביותר עבורך. שוחח עם רופא השיניים שלך כדי לראות אם שיניים תותבות מתאימות לך, ולמד עוד על מדוע וכיצד נעשה שימוש בחומרים שונים כדי שתוכל לבצע בחירה מושכלת.

בהתאם לצרכי המטופל, רופא השיניים עשוי להמליץ על חומרים מסוימים לתותבות. תותבות קוסמטיות, כמו מוצרי שיניים רבים אחרים, עשויות להשתנות מאוד באיכותן. ישנם סוגים רבים של שתלים וחשוב לבחור את זה המתאים ביותר לאורח החיים שלך.

אם אתה רוצה למצוא את התותבות הטובות ביותר בקרבתך

אנו ממליצים לך לקבוע תור לרופא השיניים שלך. גם בצחצוח ובדיקות רגילות, אולי כדאי לבדוק את התותבות. ביקורים קבועים אצל רופא השיניים יכולים להבטיח שתותבות של אדם נבדקות באופן קבוע לאיתור נזקים או בעיות אחרות. בין אם לאדם יש תותבת מלאה או חלקית, הוא עדיין צריך לבקר את רופא השיניים לפחות פעמיים בשנה או בכל פעם שרופא השיניים ממליץ על כך.

רופא שיניים עשוי להמליץ על תותבת מלאה כאשר חלק מהשיניים של המטופל חסרות, בעוד שתותבת חלקית היא אידיאלית כאשר חלק מהשיניים הטבעיות נשמרות.

אם איבדת את כל השיניים או יותר בתאונה

רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על שיניים תותבות כשיניים חלופיות. שיניים תותבות הן אופציה חלופית לרפואת שיניים למטופלים שחסרות להם את כל השיניים או יותר. שיניים תותבות הן מכשירים נשלפים המחליפים שיניים חסרות ועוזרים לשחזר את החיוך שלך. אם לאחרונה עקרו לך כמה שיניים עקב עששת או מורסות, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על שיניים תותבות כשיניים חלופיות.

למרות שהם מחליפים פחות שיניים

הם יותר קשים לרופא השיניים שלך לייצור כי הם חייבים להתאים את השיניים שעדיין יש לך. כל תותבת חלקית שונה, ואם אתה מאבד שיניים נוספות לאחר ביצוע תותבת חלקית, רופא השיניים שלך יכול בדרך כלל להחליף את התותבות כדי להוסיף שיניים חדשות לפי הצורך. לדוגמה, אם חסרות לך את כל הטוחנות שלך אבל עדיין יש לך שיניים חותכות, רופא השיניים שלך יכול לעצב תותבת חלקית עם חוטים שתתאים לשיניים הקדמיות שלך לתותבות שהיו פעם טוחנות.

אם הם מתאימים, מעבדת השיניים שלך תעשה זוג במיוחד בשבילך או אם יש צורך בהתאמה סופית. בדיקת שיניים תותבות. לאחר שהחלטת איך תותבת צריכה להיראות, רופא השיניים בלינקולן שלך יאפשר לך לנסות זוג תותבות זמניות.

תותבות מסוימות עשויות לדרוש הסרה של שיניים קיימות לפני שניתן להתאים את התותבת

בהתאם לרפואת השיניים ולנסיבות שלך, ייתכן שתופנה לרופא שיניים או לטכנאי שיניים קליני עבור סט של שיניים תותבות שלמות. בין אם אתם מבקרים אצל רופא שיניים או אצל טכנאי שיניים קליני, נדרשים שני ביקורים לצורך קבלת התרשמויות ולאחר מכן מבצעים תותבת נסיונית מההתרשמות שנלקחו מהפה. רופא השיניים יבצע מדידות וטשמים, המכונים גם גבס של הפה שלך, ולאחר מכן טכנאי השיניים יכין עבורך את התותבת.

מכיוון שישנן שיניים לעקור, רופא השיניים מעריך היכן יחלימו החניכיים ויוצר תותבת שמתאימה מיד לאחר הוצאת השן. תותבת נשלפת זו ממוקמת באותו יום שבו מוסרות שאר השיניים.

אלו הן תותבות מעוצבות מראש שניתן להכניס לפה מיד לאחר עקירת שן

שיניים תותבות מיוצרות בהתאמה אישית לפה שלך ואתה לא צריך שיניים תותבות קבועות. רופאי שיניים חייבים לייעץ למעבדה לגבי גודל השיניים הנכון הדרוש כדי להבטיח שהתותבת תיראה טבעית ככל האפשר כשהיא נכנסת לפה.

לכן

אם אתה לובש שיניים תותבות, עליך לתזמן ביקורי מניעה קבועים כדי שרופא השיניים שלך יוכל לוודא שהתותבות ובריאות הפה שלך במצב תקין. ישנן עדויות לכך שאנשים עם שיניים תותבות (במיוחד כאלו שאינן מתאימות היטב) נוטים יותר לחלות בסרטן הפה, וזו סיבה נוספת לבקר את רופא השיניים באופן קבוע. היתרון של שיניים תותבות חלקיות הוא שבדרך כלל ניתן לנקות אותה באותו אופן כמו שיניים רגילות, עם פחות צורך להסיר אותה, אך יש לבצע אותה באופן די קבוע.

באותו אופן, מעבדת השיניים תיצור את התותבת שלך תוך מחשבה על התוצאות הרצויות. שיניים תותבות משמשות להחלפת שיניים שנפגעו מעששת ופריודונטיטיס (מחלת חניכיים).

תיקון שיניים תותבות בראשון לציון

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על