ניתוחים להגדלת חזה

ניתוחים להגדלת חזה

במהלך העשור האחרון ניתוחים להגדלת חזה הפכו לניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר בקרב נשות ישראל ונשות העולם כולו. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי במהלך התקופה האחרונה בתחום האופנה, בקולנוע ובטלוויזיה אידיאל היופי הנשי מוצג לראווה בדמות דוגמניות או שחקניות שופעות ובעלות שדיים גדולים לתפארת. בנוסף לכך ניתוחים להגדלת חזה אינם נחשבים לניתוחים מסובכים בעלי סיכונים ותופעות לוואי מיוחדות. כמו כן זמן ההחלמה לאחר ניתוחים להגדלת חזה קצר יחסית והתוצאות הנפלאות נראות לעין לאחר זמן קצר מאוד. בעבר הייתה סכנה של דליפה של החומרים מהשתלים המוחדרים לגוף במהלך של ניתוחי הגדלת חזה, כיום עם שיפור החומרים בתוך שתלי הסיליקון סכנה זו פחתה משמעותית.

מהלך הניתוחים להגדלת חזה

ניתוחים להגדלת חזה מבוצעים בדרך כלל בהרדמה מלאה ואורכים כשעה עד שעתיים. במהלך ניתוחים להגדלת חזה הרופא המנתח מבצע חתך על מנת להחדיר את השתלים בשלושה אזורים אפשריים: מתחת לשריר החזה, מעל שריר החזה או סמוך לבית השחי. מיקום החדרת השתלים במהלך ניתוחים להגדלת חזה נבחר לפי רצון המטופלת ובהתאם לבדיקת הרופא לפי הפרמטרים הבאים: מבנה גוף האישה, משקל, עובי רקמת השד, רוחב המותניים והכתפיים ועוד. לאחר ניתוח הגדלת חזה המטופלת תיחבש בתחבושת אלסטית שלאחריה יהיה עליה ללכת עם חזיית ספורט לתמיכה למשך כחודש ימים. במידה והמטופלת תחפוץ בכך היא תוכל להשתחרר מבי החולים אחרי מספר שעות או להתאשפז ללילה.

סוגי שתלים בניתוחים להגדלת חזה

ישנם שני סוגי שתלים עיקריים המוחדרים אל החזה במהלך ניתוחים להגדלת חזה :
שתלים עם ג'ל מסיליקון – אלו הם סוגי השתלים השכיחים ביותר בניתוחים להגדלת חזה בארץ ובעולם. שתלים אלו באים בכמה מצבי צבירה: ג'ל סמיך, ג'ל דליל וג'ל קשה. השתלים הללו מגיעים בעיצובים, גדלים וצורות שונות. שתלים אנטומיים ושתלים עגולים.
שתלים עם מים פיזיולוגיים (מי מלח) – אלו הם השתלים שהיו פופולאריים בשימוש לפני עשור בניתוחים להגדלת חזה. מנתחים רבים הפסיקו את השימוש בשתלים אלו בגלל סכנת הדליפה של מי המלח מהשתל אל חלל החזה והסיכונים הרבים הנלווים לכך. 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על