ניקיון הבית לקראת פסח

בפסח הזה אנחנו רוצים לעודד אתכם לחשוב לא רק על פינוי החמץ מהבתים, אלא גם מהמחשבות שלכם. בזמן שאתה עובד על ההכנה הפיזית שלך לקניות, בישול וניקיון, אנו ממליצים לנקות את דעתך גם מחמץ.

אז תבינו שכשאתה מתחיל לנקות לפסח אתה עושה בדקית חמץ

כמובן שהחלק הכי חשוב בניקיון בפסח הוא לוודא שאין גרגר חמץ בבית. להרבה אנשים יש מנהג (מנהג) לנקות לפני פסח בצורה קפדנית יותר מהאמור לעיל. ניקיון טרום פסח הכרחי כדי למנוע סכנה של עבירה על כל דין תורה או איסור רבני על קיום חומץ בבית בפסח.

אם מאוחסנים שם רק כלי אוכל

סכו"ם, פריטי נייר או פריטים שאינם חמץ, אין צורך בניקוי. אם מאוחסן שם אוכל אך לא תשתמש בו לפסח, סגור את הארון וסמוך על מכירת החמץ שלך. אתה רק צריך לנקות את הארונות ואזורי האחסון שבהם מאוחסן המזון ובהם תשתמש במהלך חג הפסחא. אם אינכם מתכננים להשתמש בארון מזון מסוים לחג הפסחא, אינכם צריכים לנקות אותו.

פשוט יש להיפטר מהחמץ בארון ולנעול, לכסות או לאטום כדי שלא יפתחו בטעות בפסח. אם אתם מתכננים להשתמש בארוניות מזון לפסח, גם הם צריכים ניקוי מתאים. גלה מה אתה באמת צריך לעשות כדי לבצע את הניקיון שלך לפני פסח.
למידע נוסף בנושא של ניקיון הבית לקראת פסח וחברת ניקיון לבית נא לגלוש לאתר vipcleaning.co.il

רק תוודא שאין חמץ אכיל או קזית בלתי אכילה. יש לוודא שאין עליו חמץ אמיתי כדי שניתן יהיה להשתמש בו בפסח. אם אתה לא יכול לנקות אותו לגמרי, עדיף להשתמש באחד אחר לחג הפסחא.

אם אתה באמת צריך את זה במהלך הפסחא, קנה אחד זול שתשתמש בו רק במהלך הפסחא ולאחר מכן אחסן אותו בארון פסחא ייעודי לשאר ימות השנה. ליתר ביטחון, תוכלו להשיג מפות פסחא טריות בהן תוכלו להשתמש בכל פסח.

קיום "מטבח" נפרד לפסח יעזור להימנע ממגע מקרי עם חמץ

לאחר מכן סמן את הארון הזה בתוויות מיוחדות לחמץ לחג הפסחא כדי שכולם ידעו שאסור לפתוח את הארון הזה. אם החלטתם לרכוש ערכה בנושא חג הפסחא, אל תשכחו לאחסן, לנעול ולאטום כלי אוכל וסכו"ם חמץ בארון המטבח הייעודי של חמץ. זכרו כי הניקוי נעשה על מנת שחתיכת החמץ האכילה לא תתערבב עם האוכל.

לאחר כל הניקיון האינטנסיבי למעלה

ייתכן שהרצפות שלכם הפכו לכר גידול למוצרי חמץ. כשאתה מנקה את המכונית שלך, תחפש חתיכות גדולות של חמץ אמיתי, כמו קרקרים הדחוסים בין המושבים. מטרת הניקוי ומציאת החמץ היא למנוע מהחמץ מגע עם המזון שאנו מכינים לפסח ולמנוע גילוי של אכילת חמץ בפסח.

לעתים קרובות אנו מתמקדים כל כך באיכות הניקוי

עד שאין לנו חמץ לפסח, עד שאנו שוכחים לחשוב על המשמעות הרוחנית של פעולות הניקוי הללו. סילוק חמץ מתבטא בפעולות כמו ניקוי כל הסירים והכלים היומיומיים או הכשר לפסח. כשיוצאים לפסח, הדבר הראשון שאנו עושים הוא מצוות ביאור חמץ: נפטרים מהחמץ. בפסח נתמקד בהוצאת כל החמץ הפיזי מבתינו.

בנוסף למצוות מצוות החמץ, ישנו היבט שני שלוקח יותר זמן של ניקיון לפסח. אם כל הניקיון הנוסף והבלתי רצוי הזה גורם לך לפחד מהחופשה שלך, תשכח מזה.

ובטח שלא צריך לנקות מספיק

כדי להיות מותש אחרי סדר פסח. לכן, כדי למזער בעיות נפוצות, נסו לשמור על הרצפות שלכם נקיות בימים שאתם מנקים אותן לקראת חג הפסחא. מספיק קשה להכין את כל השאר לחג הפסחא… אבל כשזה מגיע לניקיון, זה כמו לטפס על הר שאין לו פסגה (ומוזס אפילו לא מחכה לנו!).

חדר האוכל והמטבח שלך צריכים להיות המקומות האחרונים לבדוק ולנקות. המקרר שלך נקי; עכשיו הגיע הזמן לנקות את שאר המטבח לחג הפסחא.

יש לנקות היטב את התנור ולקרצף אותו בעזרת מסיר שומנים חזק

באשר לחלק החיצוני של המקרר, הקפד לנקות את הדלת והידיות מכיוון שתיגע בהם הרבה במהלך חג הפסחא. לפני ניקוי התנור, יש לוודא שלא נעשה בו שימוש ב-24 השעות האחרונות כדי להימנע מ"בן יומו" (Avoda Zara 75b).
בכדי לראות עוד מידע אודות ניקיון הבית לקראת פסח וניקיון ספות ושטיחים ניתן לגלוש לאתר the-art-of-cleaning.co.il

אז אם אתם לא יודעים בוודאות שכלים

גם לאחר ניקוי יסודי, מעבירים טעמים מכלי אחד לאחר, תוכלו להשתמש בהם בחג הפסחא לאחר שטיפה רגילה. לאחר מכן תוכלו לנקות את המטבח כרגיל ולאחר מכן, לפני פסח, להשתמש בכלי היומיום ובסכו"ם כדי להכין אוכל כשר קפוא למצרכים לפסח. התחילו להכין את המטבח הכשר לפסח על ידי כיסוי המדפים, ניקוי התנור, יישור המדפים והוצאת הצלחות לפסח.

בנוסף

צריך לוודא שבכל מקום שהאוכל ה"חם" של פסח נוגע בו (כמו השיש) לא יהיה אפילו טעם של חמץ ספוג בו. הסיבה לארוחות כשרות היא החשש. הטעם שסופג החמץ יגיע לכשרות ארוחות הפסח. הדרך היחידה להעביר את טעם החמץ מהכיור ומהשיש לאוכל היא אם יוצקים את הפסטה במים רותחים או מניחים עליה לחם חם ואחריו אוכל חם. מונח ישירות על משטח זה (לדוגמה, נתח בשר).

רבים מהם הם אזורים עם תנועה דלה עם מגע מועט עם החמץ, כך שייתכן שלא יהיה צורך בניקוי עמוק. השלב הראשון של ניקיון חג הפסחא מתחיל באזורי מגורים ואחסון: חדרי שינה, חדרי אירוח, מזווה וכו'.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על