דגשים לבחירת ברז איכותי למטבח

מהו ברז למטבח?

ברז למטבח הוא מתקן אינסטלציה המספק מים נקיים לשתייה לבישול ולשתייה. ברז המטבח מותקן בדרך כלל בגב או בצד של כיור מטבח, כאשר הפיה מזדקפת מעל הכיור. זה נקרא גם ברז, ברז מים או פשוט ברז.

ברז מטבח באיכות טובה צריך להיות קל להתקנה ולא צריך לדרוש כלים נוספים. כמו כן צריכה להיות לו תוחלת חיים ארוכה, מה שאומר שהוא צריך להיות עמיד בפני בלאי משימוש קבוע.

ברז למטבח הוא מתקן אינסטלציה המספק מים לכיור מטבח. ברזי מטבח נמצאים בדרך כלל במטבח והם משמשים לשטיפת כלים, כביסה, או אפילו סתם למלא סיר מים לבישול אוכל.

יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשאתם מחפשים ברז איכותי למטבח. להלן כמה מהתכונות העיקריות שעליכם לשים לב אליהן:

– החומר ממנו עשוי הברז

– הגימור על המתכת

– הגימור על הידית

– כמה קל להתקין ולהסיר

הקדמה: מדוע ברז איכותי חשוב למטבח שלך

כדי שיהיה מטבח פונקציונלי ויפה גם יחד, חשוב שיהיה ברז איכותי. זה יכול להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים של ברזים זמינים. חשוב לדעת מהם הדברים החשובים ביותר כאשר אתם בוחרים ברז חדש למטבח שלכם.
על מנת לשמוע מידע בנושא של פורטל המומחים נא לגלוש לאתר ggrehovot.co.il

-חפש משהו שיימשך זמן רב. אם אתה רוכש משהו שיישבר תוך כמה חודשים, זה לא יהיה שווה את הכסף שהוצא עליו.

-וודא שיש לו לחץ מים טוב.

-וודא שהידיות קלות לשימוש, במיוחד אם אתה מנסה להזרים מים ביד אחת תוך כדי אוחזת משהו ביד השנייה.

-אם יש לכם ילדים או חיות מחמד בבית, חפשו משהו עם דרך קלה לסגור את המים בידית כדי שלא יפעילו ויכבו בטעות את המים כל היום ויבזבזו מים (וכסף).
למידע נוסף על ברז לכיור מטבח ודגשים לבחירת ברז איכותי למטבח נא לבדוק כאן: ggrehovot.co.il

10 מותגי הכיור והברזים הטובים ביותר לשנת 2019

כיור מטבח הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר במטבח. ברז באיכות טובה יכול להפוך את כל תהליך הניקוי לקל ומהיר יותר. זה גם מוסיף לאסתטיקה של המטבח שלך.

ישנם מותגים רבים בשוק כיום, אך לא כולם מציעים מוצרים איכותיים לבחירתכם. חלקם חיקויים באיכות נמוכה שיאכזבו אתכם בדיוק כשתזדקקו להם ביותר, בעוד שאחרים במחיר מופקע ולא שווים את תגי המחיר שלהם.

הנה רשימה של 10 מותגי הכיור והברזים הטובים ביותר לשנת 2019 המציעים מוצרים איכותיים במחירים נוחים:

1) מואן

2) קולר

3) חברת ברזי דלתא

4) ברזי קראוס

5) קבוצת Hansgrohe

6) מותגי תקן אמריקאיים

7) Vigo Industries, Inc.

8) קבוצת פרנקה בע"מ.

9) בלנקו גרופ בע"מ (מלא

פרק 3: איך בחרתי את מתקן המטבח החדש שלי

בחירת ברז למטבח יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה אפשרויות, ונראה שלכולן יש את אותן תכונות. קשה לדעת איזה מהם יתאים לך ביותר. גיליתי שהכי קל לצמצם את האפשרויות שלי על ידי בחירת התכונות שהכי חשובות לי, ואז למצוא ברזים שיש להם את התכונות האלה.

רציתי ברז איכותי עם מרסס נשלף לשטיפת כלים, אז ביטלתי את כל הברזים בלי התכונה הזו. רציתי גם משהו עם שתי ידיות לפחות, כי אני שמאלי וזה תמיד מעצבן כשיש רק ידית אחת בצד ימין של הכיור. לאחר ביטול שני הקריטריונים הללו, האפשרויות שלי היו הרבה יותר ניתנות לניהול והיה קל למצוא אחד שהיה מושלם עבורי!

בחירת ברז איכותי למטבח יכולה להיות משימה לא פשוטה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון: הסגנון, הגימור, הצבע והפונקציונליות של הברז.

בפרק זה של הספר החדש שלי על איך לבחור את מתקן המטבח המושלם שלך, אני הולך לשתף אותך במה שלמדתי בתהליך המחקר שלי וכיצד בחרתי את מתקן המטבח החדש שלי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על