תליית טלוויזיה על עמוד נירוסטה ייעודי במחיר משתלם לכל כיס

חותכים אורך של צינור האביזרים מהמוסך, מרססים אותו עם אביזרי מוט וילון DIY. השתמש בצינורות, לא במוטות וילון אמיתיים, מכיוון שהצינורות יהיו קטנים יותר מפרחי המצליבים שלך.

אני יכול להקדיש פוסט שלם לחוויית מוט הווילון

אבל אני חושב שכולם צריכים לדעת שיש אפשרות אחת שהיא האופציה הזולה ביותר של וילון וילון באוסטין רבתי. גרסת מוט הווילון שלי DIY היא גם הזולה ביותר. התחל עם גריל פחם או גז נייד המתאים מעל סורג ברזל יצוק או נירוסטה וקל לניקוי ושומן.

בסופו של דבר

אם אתה צריך להזמין מוט וילון DIY מותאם אישית ב -100 $, זו הדרך שאתה צריך ללכת אם אתה לא רוצה להוציא חמישים דולר. כדי ליצור את מוט הווילון, תחילה עליך להבין כמה זמן יש לחתוך את המוט. קלטת-זהו כלי סטנדרטי לשימוש ברוחב פס של 1/4 עד 3/4 אינץ '.

לחלק זה בדילמת מוט הווילון שלי, הייתי צריך מוט וילון ארוך יותר, 11.3 אינץ' ליתר דיוק. מפתח זה עשוי מפלדה עמידה ומחושלת ובעל חיי שירות ארוכים. כלי זה מיועד לשימוש בעובי 3 x 4 "רוחב x עובי עם רצועת אבזם ענקית.

לחיסול הניחושים וודא שהפרויקט שלך לא יגרום להעלאת מס, בחר ברול מטבח נייד, עגלת ברביקיו או כבל מאריך עבור כוח חיצוני. 2, מר 1 וגברת מר PISA הם סוג של כונן בעל ליבה מוצקה ועוגן שקע.

סגנון זה מתאפיין בקווים נקיים ומשטח מלוטש כמו גרניט או נירוסטה. בניית פלדה מזויפת עמידה מציעה לך חיי שירות ארוכים.

הכלי המזויף כולל חותך, קפיץ, אחיזת מטעין ומנוף לשיפור קלות השימוש. קלע קוטב 72 בשלין 2011 P-72 הבשלין 2011p-72 הוא קלע כבד 72 מוטות המיועד לשימוש קל עם שרביט רובה ציד ו 6 מוט קוטב.
לעוד מידע על תליית טלוויזיה על עמוד נירוסטה ייעודי במחיר משתלם לכל כיס והחלפת ברז מטבח עליך לבקר ב- richwaterjet777.com

גרילים מגיעים עם אחד, אז וודא שיש מספיק מקום להכיל את הסיר שלך. חלקם מציעים גם תאורה במקום העבודה, כגון מנורת ברביקיו בתוספת או מנורת רצפה למטבח או לאזור העבודה.

אם אתה בונה חצי אי מטבח עם אי ברביקיו, הוסף ספת בוקר בסגנון ארוחת בוקר בעומק 15 אינץ 'בגובה 36 אינץ' או תלייה בגודל 12 אינץ 'על 42 אינץ' המספקת מספיק מקום בין הברכיים.

עבור מובנה עם אינסטלציה וחשמל אתה צריך עזרה של איש מקצוע. מחממי כף יד כגון אלה המשמשים במעבדה חייבים להיות בעלי הגנת GFCI כדי להגן עליהם מפני זעזועים חשמליים.

קח רמז מחדרים אחרים במטבח והשתמש בארונות הזזה צרים או מקלות תבלינים בצידי מכונת הכביסה והמייבש

ניתן למקם מכשירים חשמליים באזורים כאלה על ידי הצמדתם לקיר כמו לוחות אנכיים. התקן כבלים חשמליים לשימוש זמני כדי להרחיקם ממעברים ואזורים עמוסים אחרים.

יש לשים לב למפגעים המכניים והחשמליים הכרוכים בשימוש במכשירים אלה

בנוסף, השימוש במכשירים חשמליים עלול להצית אדים דליקים או מתפוצצים. כל מערכי הבדיקה, אפילו זמניים, צריכים להשתמש במחסומים ובמגורים מתאימים כדי להגן מפני מגע מקרי עם מעגלים חשמליים.

אם יש רק חדר אחד או שניים בכל חדר

מספיק להשתמש באחד הטריקים החוסכים במקום. תן להם לעלות לתקרה ולשים למעלה דברים משומשים. לא משנה כמה תרצו לתלות, מארגן קיר (הדרך שבה אתם ממיינים מיילים או תולים מפתחות) יספק את הדברים החשובים ביותר בהם אתם משתמשים ביותר.

להפיק את המרב מכל סנטימטר

הוא חיוני בכדי לגרום לכל להרגיש כמו אחד. התחל באזורים לא בולטים וודא שקשה לחתוך את הצבע. לדוגמה, אם אתה משתמש בדלת אסם בצד החיצוני של החדר שלך, אתה צורך שטח יקר השמור לדלתות המתנדנדות פנימה והחוצה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החשיבות של סטודיו לעיצוב פנים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בתפקיד ההכרחי של סטודיו לעיצוב פנים ביצירת חללים שהם גם פונקציונליים וגם אסתטיים. אנו חוקרים כיצד מעצבי פנים הופכים חללים

סוכרת תסמינים

מה הם הסימפטומים של סוכרת? מחלה שפוגעת במיליונים ברחבי העולם בקצב עולה. מאמר זה בוחן את הסימנים הנפוצים ביותר של סוכרת מסוג 1 וסוג 2,