שיפור נוכחות בחנויות אמזון

במאמר זה, נדון במספר מרכזי המשאבים של אמזון או קווי המעורבות של אמזון. עובדי אמזון ERC הם נציגי משאבי אנוש שעובדים עם עובדים כדי להבטיח קשרים מוצלחים עם המנהלים והשותפים העסקיים שלהם. אנשים העובדים במרכז המשאבים של אמזון צריכים להיות בעלי הבנה והבנה מוצקה של עבודת המחקר ולהיות מסוגלים להתייחס לכל השאלות והנושאים.

דלפק העזרה מספק את המספר הזה כדי שהעובדים יוכלו ליצור קשר עם מספר ה-ERC של אמזון בכל פעם שיש להם בעיה או מחפשים מידע. מספר ה-ERC או מספר הקו החם של אמזון הוא (888) 892-7180​​, שם ניתן ליצור קשר עם כל עובד עבור כל השאלות הנפוצות.

המספרים מסתירים את העובדה שעובדים רבים עוזבים את אמזון תוך חודשים או אפילו ימים

במשך 1.5 שנים לפחות, כולל תקופות של רווחי שיא, אמזון ממעיטה בהורים צעירים, מטופלים הסובלים ממשברים רפואיים ועובדים פגיעים אחרים בחופשה, לפי דוח סודי של התוצאות.

מאז 2017

אמזון דיווחה על שיעור גבוה יותר של פציעות חמורות שגרמו לאובדן עבודה או העברת עובדים לעבודה קלה מאשר מפעילי מחסנים קמעונאיים אחרים. בשנת 2020, היו 5.9 תאונות קשות על כל 200,000 שעות עבודה במחסן של אמזון בארה"ב, שווה ערך ל-100 עובדים במשרה מלאה לאורך השנה, לפי OSHA. הרשת של אמזון גדלה פי שלושה מאז 2017, כאשר רוב מחסני אמזון מדווחים על שיעורי פציעה גבוהים מהרגיל תאונות קשות ל-100 עובדים במשרה מלאה (200,000 שעות עבודה בשנה) במחסני אמזון בהשוואה לממוצע של מחסנים אחרים המדווחים על ידי OSHA מדי שנה. .

תנופת התעסוקה של אמזון

עם כמעט 1.3 מיליון עובדים ברחבי העולם, שרובם עובדים במרכזים הלוגיסטיים של החברה, במוקדי התחבורה ובחנויות המכולת – היא תוצאה ישירה של הדחף שלה לשנות את הדרך שבה צרכנים קונים. אמזון היא חברה גדולה הפועלת במגוון רחב של תחומים ופועלת כל העת להרחבת טווח ההגעה של אמזון. החברה מספקת סביבת עבודה נוחה מאוד, המניעה עובדים לעבוד קשה.

עובדים לפי שעה נרגשים להצטרף לאמזון כי הם מרגישים שהם יהיו חלק ממשהו מאוד מוצלח. אנחנו יכולים לראות שזה שוק עבודה, והעובדים מודעים לכך שיש להם כוח מיקוח.

הסיפור שכולנו עקבנו אחרינו בבססמר

אלבמה, צופים איך עובדים שחורים מתארגנים שם – הם לא הצליחו בסופו של דבר, אבל עבודתם הובילה לאיזשהו רגע של הכרה באמזון בגלל שכוח העבודה לפי שעה אנחנו אנחנו מדברים על נגיד, למעשה מערכת החשמל מורכבת בעיקר מעובדים שחורים והיספנים. אנחנו מרגישים את התסכול שלהם יותר ויותר, לא רק בגלל הבקרה הקפדנית שאמזון ידועה בה, אלא גם בגלל שהם מרגישים שהם לא יכולים להשתתף באופן מלא בהצלחת החברה. אמזון לא ערערה על חישובי העובדים האנונימיים שהציג Business Insider.

אמזון המשיכה לעקוב אחר כל דקה של המשמרת עבור רוב עובדי המחסנים

מהמהירות שבה הם ארזו את הסחורה ועד כמה זמן הם נותרו עומדים, סוג המעקב שעורר קמפיין איגוד לא מוצלח שהוביל עובדים שחורים מתוסכלים ב המחסן הזה באלבמה. אביב. ביחד, המסמכים והראיונות מראים שהבעיות היו נפוצות יותר, השפיעו על העובדים והעובדים של אמזון, והרסניות יותר ממה שידוע קודם לכן, השווות למה שכמה מקורבים בחברה כינו אחת מבעיות משאבי האנוש הגדולות ביותר. בראיונות, יותר מ-25 עובדי אמזון בהווה ובעבר שהתייחסו למערכת המוגבלויות והעזיבה – מנהלים, צוות משאבי אנוש ב-JFK8 ועובדי מחסנים ומשרדים עורפיים אחרים בארה"ב ומחוצה לה – התלוננו על חוסר ההתאמה שלה, וציינו זאת כמקור של תסכול ופאניקה.

כאשר עובדים נכנסים לתוכנית Whole Pivot

יש להם אפשרות לעבוד עם המנהל ועם משאבי האנוש שלהם כדי להשתפר עם תוכנית ברורה קדימה, להשאיר את אמזון עם פיטורים, או להגיש ערעור אם הם מרגישים שהם לא צריכים להיות ב- תכנית. תכנית. קצת יותר משנה לאחר תחילת התוכנית, אמזון נרגשת מהתמיכה שהיא מציעה לעובדים שלנו ואנחנו ממשיכים לחזור על בסיס משוב וצרכים של העובדים. אמזון הודיעה כי היא תציע בונוס שבועי PS50 ($69) לכמה מעובדיה הקבועים בבריטניה על הגעה לעבודה בזמן.

שני התפקידים יעבדו יחד

כדי לשפר את המוצר והחוויה עבור הפעילות של אמזון אוסטרליה באוסטרליה. התפקיד השני יעבוד עם הצוות הגלובלי שלנו של מהנדסי זמן ונוכחות על שיפורי תכונות שישפרו את הפונקציונליות הכוללת של הכלי ויספקו חווית משתמש קצה יוצאת דופן. אמזון אוסטרליה מחפשת שני מתכנתי מפתחים שיתמכו בהגדרה של כלי ניהול הזמן הפנימי שלנו (TAA) עבור קו העסקים התפעולי שלנו (מרכזי הגשמה ותחנות אספקה), ההגדרה של הכלי הפנימי שלנו לניהול נוכחות (TAA) עבור קו העסקים התפעולי שלנו (מרכזי הגשמה) ותחנות מסירה) הכיוון התפעולי שלנו (מרכזי הגשמה ותחנות מסירה).

למידע מורחב בנושא של שיפור נוכחות בחנויות אמזון והמומחים לאמזון בישראל כדאי לבקר ב- rpgecom.com

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על