קניות ומשלוחים באינטרנט

הוא ציטט מחקר של אמזון שמצא שהזמנת Whole Foods באינטרנט הפחיתה את טביעת הרגל הפחמנית של כל פריט בעגלה ב-43 אחוזים, בהשוואה ל- Whole Foods. כמו שירותי משלוחים אחרים, Instacart הטמיעה אפשרות חדשה למשלוח ללא מגע כדי להקל על ריחוק חברתי ולהאט את התפשטות המחלות: מצרכים יכולים להישאר בבית, במרפסת שלך או בבניין, ולחסוך ממך את הצורך ללכת למכולת. עם Foodtown On the Go, רבות מהחנויות שלנו מציעות משלוח עד הבית, מה שמאפשר לך לקנות את רשימת הקניות שלך, הכל בעגלה המקוונת שלך ולצאת מהנוחות של הבית שלך. קנייה מקוונת ב-Walmart Grocery פירושה שהקונים יכולים לקבל את כל המצרכים הטריים שלהם מהקופסה הגדולה של Walmart באותם מחירים נמוכים שציפו להם.

קבל מצרכים טריים שנבחרו ביד

כלי בית, מוצרי קוסמטיקה, ציוד לחיות מחמד ואלכוהול* במשלוח מהחנויות המועדפות עליך תוך שעה אחת עם Shipt. הם הרחיבו את מה שנקרא שוק הצרכים הדחופים למשלוחים עירוניים, וניסו למצוא נישה בין הליכה לחנות הקרובה לבין קבלת סחורה למשך שבוע בשירותי משלוח מקוונים כמו FreshDirect או Instacart.

בנוסף למוצרים ארוזים כהלכה ומשלוח בזמן

קונים מקוונים ייהנו מאותם מחירים נמוכים כמו קונים בחנות, כמו גם קופונים מקוונים בלבד לחיסכון גדול עוד יותר. אתה יכול להגדיר הוראות מוצר ומשלוח מראש, ולתקשר ישירות עם הקונה בזמן שהוא קונה ומספק את הפריטים שלך. עם מנוי נוסף של Instacart Express, אתה יכול להרוויח דמי משלוח של $0 על כל הזמנה מעל $35, כמו גם דמי שירות נמוכים יותר. קונים במשלוחים עד הבית יכולים גם לנצל את המבצעים הנהדרים שאנו מציעים בחוברת המקוונת השבועית שלנו, כמו גם את החיסכון שאנו מציעים עם הקופונים הדיגיטליים שלנו.

בהתאם לחנות

הלקוח או עובד החנות יעבירו את המצרכים לרכב שלכם, או שתוכלו לאסוף אותם במקום ייעודי. לאחר מכן, Instacart יחבר אותך עם קונה אישי באזור שלך כדי להשלים את הרכישה ולספק את ההזמנה שלך. זה משמש בדרך כלל כדי לספק פריטים גדולים יותר כגון רהיטים או מכשירי חשמל. אפשרות המאפשרת לבצע הזמנות אונליין ולארגן משלוח סחורה עד הבית ו(במקרים מסוימים) לכתובת העבודה בשעה ובתאריך הנוחים לכם.

חסוך זמן ובקלות לבצע הזמנות עם רשימות קניות וארוחות אהובות

מארוחת בוקר ועד קינוח. גלה כיצד חנויות מכולת מקוונות גדולות מבדילות את השירותים שלהן כדי לתפוס חלק מבסיס הצרכנים ההולך וגדל הזה. זה בחינם לחברי Prime, ולקוחות מקבלים משלוח חינם בהזמנות של $50 ומעלה.
על מנת לקרוא עוד פרטים מורחבים על קניות ומשלוחים באינטרנט יש להעיף מבט ב- theglobalcompany.co.il

הרעיון הפשוט של ביצוע הזמנה מקוונת והעברת הפריטים שהוזמנו לנקודת האיסוף המקומית שלך בשעה ובתאריך שתבחר

השאר הוראות קנייה ספציפיות כדי להבטיח שהלקוח שלך יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה, כמו אבוקדו בשל לחלוטין ובננות מנומשות. מזון המגיע ישירות ממרכז ההפצה מונע גם את כל פליטות הפחמן הקשורות למכולת עצמה.

לכן, חשוב לקמעונאים להציע מספר שיטות משלוח. להלן תיאור קצר של שיטות המשלוח השונות הזמינות. אם אתם מחפשים מותגים ופריטים ספציפיים, תוכלו לקנות פריטים בקטגוריות שונות, כמו מזווה וכלי בית.

בלי מדריכים לחנות וממנה, בלי הליכה במעברים, בלי המתנה בתור. כמובן, אנחנו יכולים להשיג חלק ממה שאנחנו צריכים שם; זה לא משהו שצריך לבצע.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על