עורכי דין תעבורה מתמחים בייצוג

עורך דין תעבורה

עורכי דין תעבורה מתמחים בייצוג של אנשים שעברו עבירות תנועה כגון: נהיגה מהירה, נהיגה בזמן שכרות, דיבור בנייד בזמן נהיגה, חצייה באור אדום וכדומה.

בכל מקרה של אישום בעברת תנועה כדאי להתייעץ עם עורכי דין תעבורה בקשר למשמעות וההשלכות של הודאה בביצוע העבירה.

עורכי דין תעבורה מבינים את המשמעות החמורה שנובעת מעונש של שלילת רישיון נהיגה. כשהנהג מאבד את רישיון הנהיגה שלו התוצאה היא הרבה יותר גרועה מחוסר נוחות, הדבר יכול להשפיע על העבודה שלו, חייו החברתיים ואפילו על מערכות היחסים שיש לו.

עורכי דין תעבורה שוקלים כל תיק שהם מקבלים לטיפולם בקפידה רבה, כדי למצוא את אפשרויות ההגנה בתיק.

ישנם מספר כללים שעל פיהם עורכי דין תעבורה יכולים לפסול אישום בגין עברת תנועה.

הרבה פעמים אנשים אינם יודעים את הכללים הללו והם אינם מבינים שעזרה של עורכי דין תעבורה תוכל להקל עד מאוד על מצבם המשפטי.

טיעונים משכנעים להגנת הנהג אשר ביצע את העבירה

לפעמים כאשר אין אפשרות למצוא טיעונים משכנעים להגנת הנהג אשר ביצע את העבירה, עורכי דין תעבורה צריכים להודות שהנהג אכן ביצע את העבירה, אבל אז ישנה אפשרות בעבור עורכי דין תעבורה לנסות לבקש הקלה בעונש מסיבות הקבועות בחוק ושאינן ידועות בד"כ לאזרח הרגיל.

עזרתם של עורכי דין תעבורה מומחים ובעלי ניסיון מגבירה את הסיכויים של הנהג להקטין את הקנס או את תקופת שלילת הרישיון ומשפרת אותם הרבה יותר מאשר אם הוא היה מייצג את עצמו ללא עזרתם של עורכי דין תעבורה.

המציאות במדינת ישראל בנוגע לעבירות תנועה היא חמורה מאוד, עקב ריבוי תאונות הדרכים מדינת ישראל עושה כל מאמץ כדי להרתיע נהגים מלעבור עבירות תנועה וכתוצאה מכך קיימת אפשרות שנהגים שנהגו כשורה יקבלו דו"ח על לא עוול בכפם. עורכי דין תעבורה יכולים לעזור לאותם אנשים ולהוכיח שמתן הדו"ח נעשה שלא כראוי ואף לגרום לפסילת הדו"ח ולביטול העונש.

מכיוון שעל תשלום קנס אין חובת התייצבות בבית המשפט, אנשים רבים שוכחים שעצם התשלום הינו "הודאה" בביצוע העבירה, התייעצות עם עורכי דין תעבורה יכולה להבהיר לנהג כי לעיתים עצם תשלום הקנס מקימה אפשרות של "עונש על תנאי".

כאשר נהג מעורב בתאונת דרכים, המשטרה אוספת עדויות וגרסאות שונות של הצדדים המעורבים בתאונה, בתיק התאונה קיימים גם ממצאי בוחן התנועה שהיה במקום התאונה. עורכי דין תעבורה יסבירו לנאשם בתאונה כי הוא זכאי לצלם את חומר החקירה הרלוונטי אליו ואז באמצעות עורכי דין תעבורה לעמוד על טיבן של כל הראיות המדעיות בתיק ולהבין אם השוטרים פעלו כמו שצריך.

התאונה נגרמה בגלל תקלה במכונית

יכול להיות שלמרות טענת השוטרים שהתאונה נגרמה בגלל רשלנות הנהג, התאונה נגרמה בגלל תקלה במכונית שניות לפניי התאונה, במקרה כזה עורכי דין תעבורה יטענו כי התאונה נגרמה שלא באשמת הנהג.

עורכי דין תעבורה יכולים לעזור גם במקרים שבהם הנהג נתפס בעברה של נהיגה בשכרות. עורכי דין תעבורה מקצועיים יכולים בין השאר להעלות ספק בקשר לאמינות בדיקת הנשיפה שהשוטרים מבצעים.

עורכי דין תעבורה יכולים לעזור בהשבת רכבים מושבתים, ביטול פסילות מנהליות, ביטול והפחתת נקודות מטעם משרד הרישוי.

הרבה אנשים אינם מודעים לעובדה שגם במקרים של פסילה רפואית על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, ניתן להגיש ערר רצוי בעזרת עורכי דין תעבורה שיכול לעזור בהחזרה רישיון הנהיגה

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על