ניקוי ריפודים ומזרנים

ניקוי מזרנים וניקוי ריפודים

ניקוי ריפודים הוא שירות שניתן להשתמש בו עבור כל סוגי הריפודים. מערכות סלוניות, מערכות פינת אוכל, חדרי ישיבות, ריפודים בגני אירועים, באולמות קולנוע, בתי מלון, בתי ספר, גני ילדים, מסעדות ובתי קפה ובעצם בכל מקום בו תמצאו ריפודים רצוי לבצע ניקוי ריפודים

מה הצורך בניקוי ריפודים?

שמתם לב פעם כמה ריפודים מקיפים אותנו? לספות, לכורסאות, מושבים שונים, ישיבות אלטרנטיביות, כסאות חדרי אוכל, כיסאות חדרי עבודה, חדרי ישיבות, חדרי ילדים, כיסאות מחשב, כיסאות בית קולנוע ועוד ועוד.

כל הריפודים האלה גם מתלכלכים – הם סופגים אבק, פיח, חיידקים, פירורי אוכל, טפטופי שתייה.  הכל נספג לתוכם, מכתים אותם ומשאיר אותם בלויים ולא אסתטיים.

ממש כמו ניקוי שטיחים, ניקוי ספות, ניקוי וילונות ניקוי מזרנים, ניקוי ריפודים הוא פעולה בעלת חשיבות שהיא הרבה מעבר לאסתטית. לכתמים יש תכונות עקשניות, ההופכות אותם למצע נוח להתפתחות חיידקים, בקטריות ושאר מרעין בישין אשר ניקוי ריפודים נפטר מהם בקלות.

אם אתם חיים בסביבת ילדים קטנים, קשישים או אנשים הסובלים מקשיי נשימה, ניקוי ריפודים חיוני לפחות אחת לעונה, ועוד יותר חשוב לבצע ניקוי ריפודים בתחילת החורף. עונת החורף מתאפיינת במקומות סגורים, ולכן במרבצי חיידקים, וירוסים וקרדיות שנוחים יותר לפגוע בבריאותנו, ובמיוחד בבריאותם של חלשים

ניקוי מזרנים מקצועי

שליש מחיינו אנו מבלים בחדר השינה. ישנים, מנמנמים ולפעמים סתם רובצים. עם הילדים, לבד, העיקר להתכרבל בין השמיכות. אין פלא, אם כך, שהמזרן עליו אנו ישנים, נוטה לצבור כל כך הרבה לכלוך, כתמים, אבק ושאר מרעין בישין.

רבים מאיתנו ממהרים להחליף את המזרן כשהוא מתמלא אבק וכתמים, אבל זה באמת הכרחי? עלותם של מזרנים איכותיים יכולה להגיע לאלפי שקלים, שעל ידי ניקוי מזרנים איכותי ומקצועי אפשר לחסוך במהירות ובקלות.

ניקוי מזרנים עם מכשור מתקדם

המכשור המתקדם המשמש את הטכנאי ניקוי שטיחים, ניקוי וילונות, ניקוי ספות, משמש אותם גם ל ניקוי מזרנים יסודי ועמוק, השואב החוצה את שכבות האבק והחיידקים שהצטברו בשכבות הפנימיות של המזרן, מנקה את שכבת המזרן החיצונית מפני הכתמים שהצטברו בה במהלך הזמן, ומשאיר מזרן חדש וכמה אלפי שקלים בכיס בעליו.

טיפים לשמירה על המזרן על ידי ניקוי מזרנים ביתי

  • רכשו כיסוי מזרן שיסייע לכם לשמור על ניקוי המזרן צפני אבק וכתמים. את הכיסוי ניתן להסיר בקלות, לכבס ולהחזיר, וגם להחליף במידת הצורך.
  • אם ניתן להפוך את מזרנכם, כדאי לעשות זאת מעת לעת, כדי לשמור על המזרן מפני שחיקה.
  • שאבו את המזרן בכל פעם שאתם מחליפים מצעים. הקפידו לשאוב בפינות, סביב התפרים ומשני צדיו. אם אתם או ילדיכם סובלים מאלרגיות או ממחלות בדרכי הנשימה, מומלץ לבצע ניקוי מזרנים לעיתים תכופות ככל הניתן.
  • ניקוי מזרנים ביתי לשם תחזוקה שוטפת הוא מצוין, אבל יש לבצע ניקוי מזרנים מקצועי כדי לדאוג שגם השכבות הפנימיות של המזרן לא יצברו אבק.
  • אם מצטברים כתמים על המזרן, יש לדאוג לייבשו מכתמים רטובים (כמו מים, דם, שתן וכ"ו) כדי להימנע מעובש, ואז להבריש את המזרן באמצעות חומר ניקוי מיוחד לבדים ובדי ריפוד. כתמים עקשניים במיוחד ניתן להסיר באמצעות טפיחה על המזרן באמצעות מגבת ספוגה במי חמצן.
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על