מחזיק מפתחות עם תמונות

יש עוד הרבה דברים שאתה יכול להוסיף למפתחות הצילום שלך אם אתה רוצה להפוך אותו לאישי יותר. במקום לצלם את התמונות האהובות עליכם, תוכלו ללכת לרוחב עם מחזיקי מפתחות לתמונות קלאסיות או מותאמות אישית.

מחזיקי מפתחות לתמונות מותאמים אישית הם רעיון מתנה ביתי פשוט לחג המולד

יום האם, יום האב, יום האהבה או אפילו ימי הולדת. בין אם אתם חוגגים את חייכם, חוגגים ניצחון קטן, מודים למישהו על תמיכתם או סתם רוצים דרך מתוקה לומר "אני חושב עליכם", מפתח המחזיקים לצילום בהתאמה אישית עם Artpix 3D הוא מתנה ספונטאנית נהדרת. החל מתמונות מנירוסטה ועד תגי כלבים, מחזיקי מפתחות יכולים להיות דרך מצוינת להפוך את התמונות האהובות עליכם למזכרת לקחת לכל מקום.

קסם מותאם אישית לצילום מחזיק מפתחות

טביעת אצבע או מחזיק מפתחות לב או שרשרת צילום יוצר רעיון מתנה ביתי פשוט לחג המולד, יום האם, יום האב, חג האהבה או יום הולדת. מחזיקי מפתחות לתמונות אופקיות קלאסיות מותאמות אישית מראות קסמים מלוטשים והם עטופים בגימור מבריק כך שהם לא יגרדו או ידהו. בחר תצלום כדי ליצור מחזיק מפתחות לתמונה או מספר תמונות כדי ליצור כמה מפתחות לתמונות.

מחזיק המפתחות הזה היה מתנה מאמי לתינוק הפרווה שלה

ונתתי לה אותו כתמונה האהובה עליו עליו. מפתח איכותי לא תמצא שרשרת מפתחות טובה יותר ממבחר מחזיקי המפתחות המצולמים שלנו בכסף או זהב. השתמש במספריים או בסכין מדויקת כדי לחתוך מחצלת ולחתוך את התמונה, מספרה ואת מפתח הצילום שברצונך להכין.

כאשר בתי איבדה את הארנב שלה

הזמנתי לה טבעת מפתח עם תצלום הארנב שלה. Artpix 3D הזכיר לנו זאת בעיצוב מחזיק מפתחות צילום מציאותי התואם את כל מה שיש לך. מחזיקי מפתחות לאריחי תמונות הם רעיון מתנה נהדר ליום האב ואני נותן רעיון מלאכה זה ליום האב מדי פעם כשהוא פוגע בי.

הגדל את התמונות שלך לגודל הדרוש לך עבור מפתח המפתח שלך. לאחר הדפסת התמונות, גזור אותן בעזרת סכין X-Acto, סרגל או מספריים וודא שהן מתאימות למקלדת המפתח שלך. הוסף את שתי התמונות מאחור, הצמד את חלקי הפלסטיק וסגור את הפתח.

צחצח את פני מחזיק המפתחות החקוק שלנו

מה שאומר שהתמונה שבחרת בולטת כמרכז מחזיק המפתחות. אני רוצה שהוא יכיר אותה כדי שיוכל ללכוד אותה בתמונה האהובה עליו. הצוות הזה נהדר לספק תמונות נוספות, אז תן לי לראות את קווי המתאר ולוודא שאני אוהב אותם כאשר הם מצולמים.

אם פריט ניזוק לפני שהוא מגיע

נחליף אותו על חשבוננו ונשלח אחד חדש, אך נזדקק לתמונה של הפריט הפגום. סמנתה י. קניתי את מחזיק המפתחות המותאם אישית שלנו לקולבי היקר שלנו כמתנה לחברה שאיבדה את הכלב האהוב שלה לאחרונה. הכלב נתפס בצורה מושלמת, והחבר אהב אותו.

אני קצת חושש שאראה כלב

חתול או אוגר שנראה בדיוק כמוה. בחר צורה והתחל להתאים אישית את שרשרת המפתחות שלך או עיין בחנות לקבלת מוצרים נוספים. אשלי ה. מחזיק המפתחות של קולבי היה מתנה לחברה שנאלצה להניח את כלבה. חברתי שאיבדה את כלבה הורדמה.

מרי ג

קניתי את המפתח הזה לחבר שאיבד את חיית המחמד שלו. המוצרים המוצעים על ידי Pips Beach Cat LLC, אלא אם כן הם מתוארים כתרופה הבלעדית שלך, אנא החזר את המוצר עצמו במצב שאינו בשימוש. סמנתה י. ראיתי את מחזיק מפתחות המחמד המותאם אישית שלנו מהקולבי היקר שלנו בטיק טוק ואהבתי את זה.

Pip Beach Cat LLC מעניקה רישיון מוגבל לגישה לאתר זה ולשימוש בו באופן אישי

אך ללא הסכמה מפורשת בכתב של Pip Beach Cat, LLC לא להוריד, לאחסן או לשנות אתר כלשהו או חלק מהאתר. אנו לא מתחייבים שתיאורי המוצר או תוכן אחר באתר זה נכונים, מלאים, אמינים, מעודכנים או נטולי שגיאות. אנו רשאים לבצע שינויים בחומרים המופיעים באתר שלנו ו / או באתר עצמו בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

אפשרות נוספת למנוע דף זה בעתיד היא השימוש בתעודת הגנת נתונים. פרטיות הכניסה הנפוצה ביותר היא פרטיות.

למידע נוסף בתחום של מחזיק מפתחות עם תמונות יש לבקר ב- rockil.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על