מהי בדיקת אמינות לעובדים?

עם זאת, מחקרים הטילו ספק אם התנהגות כזו אכן קשורה לשקר, ועל החוקרים להימנע מלסמוך עליהם כדי לכלול גורמי מפתח אחרים.3 מה שעשוי להיות מועיל יותר הוא ליצור מערכת יחסים עם העד על ידי שאלת אותם שאלות בסיסיות על עבודתם. . וזמן בילוי עם המעסיק, וצפו בעד במצב נינוח. דרך נוספת לבחון עקביות היא לשאול על אירועים מרכזיים מספר פעמים במהלך הראיון ובראיונות הבאים. בפעם הבאה שתערכו חקירה, העריכו את אמינות הצדדים המעורבים באותו אופן שבו אתם מעריכים מועמד בתהליך גיוס.

יש להשתמש בהערכת האמינות שלך (והתיעוד התומך הקשור) כאחד הגורמים הקובעים בניתוח הסופי של העובדות

כאשר בודקים מצב זה, נכנסים לתמונה מספר גורמים מרכזיים שקובעים את האמינות. הנחיית החקירה של נציבות שוויון הזדמנויות בעבודה (EEOC) מבהירה את עמדת הסוכנות כי יש צורך בקביעת אמינות כאשר יש "גרסאות סותרות של אירועים רלוונטיים".

כאשר עובד מגיש תלונה לא רשמית או רשמית

על המעסיק לנקוט בצעדים מיידיים כדי לעצור את הסכסוך לכאורה, להגן על הצדדים המעורבים ולפתוח בחקירה. תגובה לתלונה וחקירה לא רק תספק את המידע והראיות הטובות ביותר, אלא גם תגביר את האמינות של החוקרים והמעסיקים כאחד. בנוסף, החוקר חייב להיות מסוגל לשמור על סודיות, להיות מכובד בתוך הארגון (מכיוון שהממצאים שלו ישמשו לקבלת החלטה), להיות מסוגל לשמש עד אמין, ואם יעבוד פנימי, צפוי להמשיך יחסי עבודה עם החברה.

המעסיק רשאי להשתמש בעובדים בכירים לשעבר לביצוע חקירות בשל הכרת הארגון והעובדים או יועץ משאבי אנוש או חוקר עצמאי אחר בשל הידע המיוחד שלהם בשיטות וטכניקות חקירה

היועץ החיצוני מקפיד על אובייקטיביות החקירה, אך אינו מכיר את תרבות המעסיקים והעובדים.

במקרים רבים הערכת המהימנות והיושרה

היא חלק מדירוג תעסוקה מקיף. הכנות או היושרה של אנשים יכולים להיבדק על ידי מעסיקים כאשר הם מתקבלים לעבודה. מבחני יושרה נערכים כדי להעריך האם היושרה של מועמד פוטנציאלי מקובלת בכל הנוגע לגניבה והתנהגות לא פרודוקטיבית בעבודה.

לכן, מבחן מתוכנן היטב יכול להיות יעיל בקביעה אילו מועמדים ימשיכו בתהליך הגיוס. זה עשוי להיות תרגול טוב להשתמש בתוצאות המבחנים כדי להנחות מועמדים לראיונות במקום לגרש אותם.

לאחר איסוף מספיק נתונים על מועמדים

מעסיקים יכולים להשתמש בתוצאות המבחן כדי לשאול שאלות ספציפיות הקשורות לכישורים ולניסיון העבודה שלך. לדוגמה, אם המעסיק הפוטנציאלי שלכם שוכר רואה חשבון ניהולי, תוכלו לעבור מבחן ידע בתהליכי החשבונאות הפנימיים של המעסיק.

לדוגמה

אתה יכול לשלב בדיקות טרום-תעסוקה עם שיטות אחרות לבחירת עובדים, כגון ראיונות עבודה או ימי מבחן, כדי לחזות במדויק את הצלחת העבודה והתאמה תרבותית. להלן נסקור מקרוב את הנושא הזה ונראה לך כמה דוגמאות מעשיות למבחנים לפני גיוס עובדים שבהם תוכל להשתמש בתהליך הגיוס שלך כדי להפוך את הבחירה להוגנת, פחות אינטנסיבית, ויותר מותאמת לתרבות ולמטרות החברה שלך. חֶברָה. בדיקת טרום עבודה היא שיטה מרוכזת לאיסוף ורישום מידע על עצמך במהלך תהליך הגיוס.

מבחני יושרה הם אחד המבחנים האובייקטיביים ביותר שמעסיקים יכולים לערוך ולסייע להעריך את אמינות המועמדים

מבחני כנות פתוחים של עובדים מקלים על המועמדים לומר למעסיקים את מה שהם רוצים לשמוע. הכירו את סוגי מבחני האישיות השונים כדי להבין את הפורמט ואת השאלות שנשאלו כדי שתוכלו להציג את האישיות שלכם כראוי בפני מעסיקים.

הערכת יכולת קוגניטיבית

היא סוג של מבחן טרום-תעסוקה המשמש להערכת האופן שבו מועמדים משתמשים במגוון רחב של תהליכי חשיבה, כגון עבודה עם מספרים, חשיבה מופשטת, פתרון בעיות, הבנת הנקרא ומהירות למידה. אבל מסריקה אוטומטית של קורות חיים וקריאת מכתבי כיסוי ועד לערוך ראיונות עם לוח ושאילת שאלות קשות, מגוון השיטות שבהן מעסיקים משתמשים כדי להעריך מועמדים הוא עצום ומדהים. הם מנבאים טובים של ביצועי עבודה והתאמה תרבותית ויכולים לספק למועמדים תצוגה מקדימה של עבודה מציאותית בשלב מוקדם של תהליך הגשת הבקשה.

מעסיק יכול להפחית את תחלופת העובדים בחברה שלו על ידי העסקת מישהו שעובר מבחן כישורים מכיוון שהוא מראה כיצד המועמד יכול ליישם את הידע שלו

מעסיקים מסוימים עשויים לדרוש ממך לעבור מבחן טרום העסקה לפני שהם יכולים לראיין אותך.

מועמדים לעבודה עוברים מבחני ביצוע במהלך ראיונות. אם הבדיקה מנבאת במדויק את ביצועי העובד בעבודה, נאמר שיש למבחן מבחן תוקף. למבחן יש תוקף זה אם הוא שימושי בניבוי כיצד הוא יתנהג או יתנהג במצב אחר (עבר, הווה או עתיד).

מטרת בדיקת גלאי השקר לפני העסקה היא לסייע לחוקר באימות המידע על המועמדים המצוין בבקשתם להעסקה. ניתן לערוך מיון לפני העסקה ומיון שלמות העובד בכל שפה.

מבחן הכישורים הגופניים מוסיף שלב נוסף לתהליך הגיוס עבור מעסיקים

כדי להפחית את הסיכוי לתאונות עבודה כמו גם מציאת מועמד מוסמך. עסקים לא צריכים להשתמש במבחני יושרה במקום ראיונות מובנים או דגימות עבודה (שניהם מנבאים ביצועים טובים יותר). מבקרי מבחן היושר מאמינים כי 1) זה לא הוגן להימנע מלהעסיק מישהו בגלל שיש לו נטייה לעשות משהו שהם לעולם לא יעשו, 2) מבחן היושר עלול להפר את תקני הפרטיות המשפטיים והאתיים מכיוון שחלק מהנושאים עשויים שלא להיות רלוונטיים ל- עבודה מסוימת. חובות וללא הגנה מפני שימוש לא חוקי בנתונים., [1] 3) מבחני יושר ישפיעו לרעה על הדרה של אחוז גבוה יותר מבני קבוצת המיעוט. [1] 4) אם הלקוח יגלה על הערכתו, זה עלול להשפיע לרעה על המורל שלהם, אבל גם אם הציונים מוצגים רק למעסיקים, זה עלול להשפיע על יחס המעסיקים לעובד, מה שעלול להשפיע לרעה על ביצועי העובד.

עם זאת

כנות עשויה להיות גם אחד מההיבטים הנבדקים בשאלוני אישיות וייתכן שלא תדרוש מבחן נפרד. במשך יותר מ-60 שנה, מעסיקים השתמשו במבחני יושרה כדי להימנע מהעסקת מועמדים בסיכון גבוה. בדיקות אלו הפכו פופולריות יותר ויותר בארצות הברית לאחר שחוק הגנת הפוליגרף לעובדים (EPPA) אסר על בדיקות פוליגרף. מבחנים פומביים של כנות עובדים הוכחו כיעילים ומעט טובים יותר בניבוי ביצועי עבודה מאשר מבחני אישיות או ראיונות לא מובנים.

ויש משוב חיובי ממעסיקים שאומרים שבדיקת הנאותות הורידה את תביעות הפיצויים של עובדים בקרב עובדים חדשים

הוא הציע לספקי מבחנים לסקור את המחקרים ולהסיק שמבחני כנות עובדים תקפים. מרכז המחקר APA באוניברסיטת מישיגן סטייט ערך סקר בקרב שוטרים בארצות הברית כדי לקבוע את המידה והתנאים שבהם נעשה שימוש בבדיקת פוליגרף לאיתור הפרשות לפני הבליעה, על פי ממצאים שפורסמו במדור השאלות הנפוצות של Polygraph.org. . Data Screening הוא מיזם תאגידי נשי מוסמך המציע מיקום דיירים בין-חברותי וסינון לאנשי משאבי אנוש ובעלי עסקים, לרבות חברות כוח אדם, כבר שני עשורים.

למידע מורחב בנושא של בדיקת אמינות ומהי בדיקת אמינות לעובדים? עליך להעיף מבט ב- logipass.net

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החשיבות של סטודיו לעיצוב פנים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בתפקיד ההכרחי של סטודיו לעיצוב פנים ביצירת חללים שהם גם פונקציונליים וגם אסתטיים. אנו חוקרים כיצד מעצבי פנים הופכים חללים

סוכרת תסמינים

מה הם הסימפטומים של סוכרת? מחלה שפוגעת במיליונים ברחבי העולם בקצב עולה. מאמר זה בוחן את הסימנים הנפוצים ביותר של סוכרת מסוג 1 וסוג 2,