לשאול את עזרא – אתר שאלות ותשובות

מבוא

האתר מהווה פלטפורמה לאנשים לשאול שאלות ולקבל תשובות. הוא נוצר על ידי מייסד The Next Web, פיטר ואן דר דוז, בשנת 2009. האתר מבוסס על הרעיון ש"לכל אחד יש סיפור לספר".

Ask Ezra הוא אתר שאלות ותשובות שבו אנשים יכולים לשאול שאלות ולקבל תשובות. הוא נוצר על ידי מייסד The Next Web, פיטר ואן דר דוז, בשנת 2009. האתר מבוסס על הרעיון ש"לכל אחד יש סיפור לספר".

Ask Ezra הוא אתר שאלות ותשובות שהוקם על ידי המנכ"ל לשעבר של Reddit, אלכסיס אוחניאן. זה מקום לאנשים לשאול שאלות ולקבל תשובות על כל דבר.

האתר קיים קצת יותר משלוש שנים ויש לו למעלה ממיליון משתמשים רשומים. שם האתר מקורו בבנו של המייסד, שנולד ב-2015, וניתן לבטא אותו כ"שאל אותי".

המטרה של אתר זה היא לספק דרך קלה למצוא תשובות לשאלות שיש לך בכל דבר, החל מבעיות בריאות וכלה במערכות יחסים.

מה זה שאל את עזרא?

Ask Ezra הוא אתר שאלות ותשובות שבו אנשים שואלים שאלות ומקבלים תשובות ממומחים בתחום.

האתר נועד להיות מקום בו אנשים יכולים לשאול שאלות, לקבל תשובות וללמוד אחד מהשני.
למידע נוסף בנושא של לשאול את עזרא – אתר שאלות ותשובות כדאי לגשת לאתר askezra.co.il

זה גם מקום למצוא בו מומחים, בין אם הם סלבריטאים או רק השכן הסמוך.

האתר הוקם על ידי עזרא קניג בשנת 2007. הוא רצה ליצור מרחב שבו אנשים יוכלו למצוא תשובות שלא מצאו במקומות אחרים באינטרנט.

הוא התחיל עם שאלות מוזיקה ועבר לתחומי התמחות אחרים כמו כושר, פוליטיקה, מערכות יחסים ועוד.

עד מהרה הבין שאין אדם אחד שיש לו את כל התשובות אז הוא התחיל להזמין מומחים לענות גם על שאלות!

עצות בנושא היכרויות

זהו אתר שאלות ותשובות המציע עצות היכרויות לאנשים. הוא מנוהל על ידי עזרא, הסופר. האתר מחולק לקטגוריות כמו מערכות יחסים, מין ופרידות. יש גם סדרת מאמרים שכתב המחבר עצמו בנושאים כמו "איך אני גורם למישהו להתאהב בי?" ו"איך אני יודע אם בן זוגי בוגד בי?"

האתר קיים למעלה מ-10 שנים. זה התחיל כשעזרא היה רק בן 19 ולא היה לו מושג מה הוא רוצה לעשות בחייו. הוא יצר את האתר כדי לתעד את המסע שלו בחיים ולשתף אותו עם אחרים שחוו בעיות דומות.

התמודדות עם לחץ מדיה חברתית בתיכון

הנוף המשתנה ללא הרף של המדיה החברתית יכול להיות מכריע עבור תיכוניסטים. זו הסיבה שהזמנו את עזרא, צעיר בן 16 עם תשוקה לכתיבה וידע נרחב במדיה החברתית, לענות על שאלותיכם על היותו נער בעידן הדיגיטלי.

ש: מהן הדרכים שבהן אוכל להתמודד עם הלחץ של המדיה החברתית?

ת: מדיה חברתית יכולה להיות קשה מאוד לבני נוער. קל להשוות את עצמך לאחרים, במיוחד כשהם מפרסמים תמונות וסרטונים של עצמם שנראים מושלמים. אבל אתה צריך לזכור שלכל אחד יש את הבעיות שלו, אז אל תדאג לגבי מה שעובר על אנשים אחרים בחייהם. ואם אתה מרגיש שאתה צריך עזרה, יש הרבה משאבים בחוץ עבור בני נוער שאולי יזדקקו לה.

איך זה עובד?

האתר הוא פורום מקוון שבו אנשים יכולים לשאול שאלות ולקבל תשובות ממשתמשים אחרים.

משתמשים יכולים לשלוח שאלות על כל נושא, כולל פוליטיקה, אירועים אקטואליים ובידור.

לשאלות עונים משתמשים אחרים בצורה של פוסט באתר.

משתמשים יכולים לשאול שאלות המשך שאחר כך נענות על ידי אותו משתמש שפרסם את השאלה המקורית או על ידי משתמש אחר שיש לו ידע על תחום הנושא.

Ask Ezra הוא עוזר כתיבה בינה מלאכותית שפותחה על ידי צוות של כותבים ומהנדסים. זהו אתר שאלות ותשובות שקיים מאז שנות ה-90. Ask Ezra מופעל על ידי בינה מלאכותית ויכול לענות על כל שאלה שיש לך.

כותב הבינה המלאכותית יכול לענות על כל שאלה שיש לך, אבל הוא לא יכול לספק תגובות רגשיות או רעיונות יצירתיים כמו שסופר אנושי יעשה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דלקן אוניברסלי – עמיר שיווק דלקים 

 הפוסט בבלוג דן בטכנולוגיה החדשנית של מיכל הדלק האוניברסלי של אמיר שיווק דלק. מכשיר זה משתמש בטכנולוגיית RFID כדי לזהות כלי רכב במהלך תדלוק וגובה

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על