כמה מנעולנים יש בארץ?

כמה מנעולנים יש בארץ

בין אם נעלתם את ביתכם או איבדתם את המפתחות שלכם, מנעולן ברגע מתגאה בכך שהוא מציע שירותי חירום 24/7. אחת הסיבות הנפוצות ביותר שאתה עשוי להזדקק למנעולן חירום היא כאשר ננעלת בבית. אולי אתה לא יכול להיכנס למשרד או לבית שלך בגלל שהמפתח שבור במנעול, או שיש לך בעיה עם המנעול לא עובד.

אחת הסיבות העיקריות שאולי תצטרך לקרוא למנעולן

היא שאיבדת את מפתח הבית או החברה שלך. אם אתם לכודים מחוץ לביתכם, ייתכן שלא תהיה לכם ברירה אלא לקרוא למנעולן. בין אם נעלתם את הבית, המכונית או המשרד שלכם, או סתם רוצים לשפר את אבטחת הבית שלכם, עליכם להתקשר למנעולן המקומי. ממליצה למצוא מנעולן טוב לפני שאתה צריך את זה.

זה האינטרס שלך שהמנעולן יתקין את המנעול הטוב ביותר

כדי לעמוד בפני ניסיונות גניבה. אין ספק שבמקרים רבים אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן מקצועי. אם ברצונך להפוך למנעולן רכב רשמי, חברת המנעולנות תספק לך את כל ההכשרה והכלים הדרושים, ויאפשרו לך להתחיל במהירות וביעילות בתיקון וטיפול בתקלות.

בין אם השארת את המפתחות שלך במכונית נעולה או מסיבה אחרת שאינך יכול לגשת לרכב שלך

יצרני המפתחות מתמחים בסיוע לך להיכנס לרכב. מנעולנים לא רק פותחים מכוניות נעולות, אלא הם יכולים גם לייצר מפתחות חדשים, להסיר מפתחות שבורים ממנעולים, ואפילו יכולים להחליף מנעולי דלתות לרכב או מערכות הצתה שלמות. בעוד מנעולנים למגורים מייצרים מפתחות ופתיחת דלתות לבתים, ומנעולנים מסחריים עושים זאת גם למשרדים ומבני תעשייה, מנעולני רכב מתמחים בעיקר בפתיחת רכבים והחלפת מפתחות לרכב.

מרבית המנעולנים מבצעים גם תחזוקת מנעולים אלקטרוניים, כמו ייצור מפתחות לרכבים המצוידים בטרנספונדרים, והטמעה והטמעה של מערכות בקרת כניסה המגנות על אנשים ורכוש עבור ארגונים גדולים רבים.

המנעולן יכול להיות עסק (עובד בחנות)

רהיטים (עובד על מכונית), סוכנות (ששכר על ידי סוכנות), או חוקר (מנעולן משפטי), או שהם יכולים להתמקד במשהו מסוים תחום מיומנות, למשל, כמומחה מנעול רכב, מפתח ראשי מומחה למערכת או טכנאי בטיחות. כפי שהשם מרמז, מנעולנים הם אנשי מקצוע מיומנים שיכולים להשתמש במפתחות ומנעולים.

הם יכולים להחליף את המנעול, לשכפל את המפתח, ואפילו לפתוח את הדלת מבלי לפגוע בה. אבל הם יכולים גם להסיר את המפתח הפגום, להעתיק או להחליף את המפתח, ובמקרים מסוימים, הם יכולים למעשה להחליף את כל המנעול ומתג ההתנעה.

הם יכולים לשכתב את המנעול מאוחר יותר

לגזור מפתח חדש, ואפילו לשנות את המנעול במידת הצורך. לאחר סיום שלב הבנייה וכניסה אליו, תצטרכו לעבוד עם המנעולן על מנת להדפיס מחדש או להחליף את המנעול. כדאי לשקול ביצוע בדיקה אבטחה חינם במנעולן ברגע ולאפס או להחליף את המנעול בהקדם האפשרי. אם זה עתה נכנסתם לדירה חדשה, דברו עם המנהל ובקשו מהמנעולן לעשות מחדש את המפתחות או להחליף את המנעולים.

מצבים נוספים שעשויים לדרוש סיוע של מנעולן נייד כוללים החלפת מפתח או שירותי תיקון

מנעולנים יכולים גם לשנות או לתקן מכשירים כאלה, לקודד מחדש מנעולים, ליצור מפתחות או כרטיסים כפולים, ליצור או לתכנת מפתחות/כרטיסים חדשים למנעולים עם מפתחות/כרטיסים חסרים, ולענות לשיחות חירום כדי לפתוח מכוניות, בתים ובתי עסק. הוא ננעל בטעות או שהנעילה נכשלת.

מסיבות ביטחוניות או עקב גניבה או אובדן של מפתחות, עסקים רבים, בעלי בתי מלון/מוטלים ובני דירות חותמים באופן קבוע על חוזים עם מנעולנים על מנת לספק מערכת מפתח ראשי חדשה, לשחזר קודים ולשכתוב מנעולי דלתות.

לבנקים יש התקני נעילה רבים וציוד נלווה הדורשים תחזוקה שוטפת על ידי מנעולנים

כגון דלתות כספות, מנעולים זמניים, כספות וציוד ספירה. כאשר נדרשים מנעולים חדשים או חלופיים, המנעולן מסייע ללקוח לקבוע את סוגי המנעולים הנכונים על סמך סיכון/פגיעות אבטחה, יישום אבטחה ותדירות השימוש. כך, המנעולן, כשמו, עוסק בהרכבה ועיצוב מנעולים ומפתחות מתאימים בעבודת יד. מכאן שכמו הטירה עצמה, מקצוע המנעולן מורכב ומורכב מחלקים נעים רבים.

לנפח יש היסטוריה של כ-4,000 שנה

והטירה הקדומה ביותר מתוארכת לשנת 704 לפני הספירה. באותה תקופה, נפחים לא רק ייצרו מפתחות ומנעולים; הם היו גם נפחים מיומנים שיכלו לתקן כלי נשק וכלים, לייצר ברגים ומהדקים ולהשתמש בחומרים שונים. מנעולנים רבים עיצבו סוגים חדשים של מנעולים במיוחד עבור אצילים או לקוחות ידועים אחרים.

בעוד התקנת מפתחות להחלפת מפתחות רכב ולבית אבודים

והחלפת מנעולים לבית ולעסק לצורך אבטחה היא עדיין חלק חשוב בעבודתו של מנעולן, מנעולנים כיום עוסקים בעיקר בהתקנת ערכות מנעולים איכותיות, כמו גם בעיצוב, יישום וניהול מפתח. ומערכות ניהול מפתח.

בעוד שמנעולנים עזרו בעבר במנעולים, מפתחות חדשים ושאר שירותי מפתחות ומנעולים, טכנולוגיות חדשות וצרכי ​​אבטחה גרמו למספר מנעולנים ומנעולנים לכלול שירותי אבטחה בשירות ובתוכניות העסקיות שלהם. הביקוש למנעולנים ולשירותיהם קשור למגזרים רבים אך מונע בעיקר על ידי שוק הבנייה והדיור בשל אופי הבתים וצרכיהם למנעולים, מפתחות, מערכות אבטחה וכדומה.

לפי משרד העבודה

הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה, יש כ-24,371 חברות רשומות בתעשיית המנעולנות. המנעולנים הלא אמינים הללו "קורעים צרכנים" ברחבי הארץ, על פי אזהרה חדשה. כל אחת מהחברות הללו משתמשת בטריק חכם כדי להיראות כמו מנעולן מקומי. אלו מוקדים טלפוניים – לרוב מחוץ למדינה, לפעמים במדינה אחרת – שמשתמשים בתכסיס היי-טק כדי להערים על גוגל כדי להציג אותם כחנויות לבנים באזור שלך.

הם יכולים להתמחות במגוון רחב של שירותים

החל מהעתקה ותיקון מפתחות ועד יצירת כספות מותאמות אישית, אפילו עבודה כיועצי אבטחה עצמאיים. התעשייה מתפתחת כעת לכזו המשלבת כישורי מנעולן מסורתיים עם הבנה של מעגלים אלקטרוניים.

למנעולנים מנוסים ולמספר הולך וגדל של מנעולני רכב יש כעת את היכולת לתכנת מחדש את מפתח המשדר או ליצור מפתח מתוכנת חדש לחלוטין כדי שתוכל להיכנס לרכב שלך (או לקבל מפתח נוסף!).

בשל המחיר הנמוך במיוחד של סיכות מפתחות במנעולים

החלפת מפתחות היא כמעט תמיד הרבה יותר זולה מהחלפת מנעולים ואחד משירותי המנעולן הנפוצים ביותר. החלפת מפתח הוא שירות שמנעולנים יכולים לספק כדי להפוך מפתחות לחסרי תועלת מבלי לבזבז זמן או כסף בהחלפת מנעולים שלמים או מרובים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על