כל מה שצריך לדעת על איתור נזילות בגז

אם התקנת גז בבית או במשרד, או שאתה חווה כעת עשן בתוך הבית שלך שאינך יכול לזהות, ריכזנו את המדריך הזה כדי לעזור לך לזהות ולמנוע דליפת גז. עכשיו כשאתה יודע יותר על איך לזהות דליפות גז טבעי, אם אתה חושב שבבית שלך יש נזילה, הקפד לנקוט בפעולה מיידית. כדי להפיג מתחים ולשמור על בטיחות המשפחה שלך, התקשר לחברה המקצועית שלנו לאיתור נזילות גז כדי לחקור ולתקן דליפות גז. כאשר אתם פונים אלינו לתיקון דליפת גז, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שאנו נעשה הכל על מנת להבטיח את בטיחותכם.

אם מצאתם גז בביתכם ולא מוצאים נזילה

מומלץ לקרוא לאיש מקצוע. כדי לברר אם יש דליפת גז, המתרגל ישתמש בערכת איתור כדי לקבוע אם יש דליפה. לאחר בדיקת האוויר לגז טבעי, אחת הדרכים הקלות ביותר למצוא את מקור הנזילה בבית היא להשתמש במים וסבון.

אם אתה חושד בדליפה, עזוב את המקום מיד והתקשר לספק השירות או לספק הגז שלך. רצוי לבדוק באופן קבוע את קווי הגז, גם אם אין סיבה לחשוד בדליפה.

דליפות בחוץ או מתחת לאדמה עלולות להרוג את הדשא מעל הצינור

נזילה בצינור גז היא נדירה, אך היא עלולה להיות מסוכנת ביותר ודורשת עזרה של מומחה לתיקון. במקום זאת, גז טבעי עלול פשוט לחלחל לתוך הבית עקב תנור גז שאינו פועל כראוי או עקב נזילה בקו הגז.
עבור מידע אודות איתור נזילות בגז ניתן להעיף מבט ב- no-leak.co.il

אם חשבונות הגז שלך בדרך כלל גבוהים ולא ניתן להסביר זאת על ידי צריכת גז מוגברת (כמו שימוש יותר גז בחורף), אז ייתכן שיש לך דליפה. זה אולי נראה מובן מאליו, אבל חשבון הגז שלך יכול להגיד לך אם יש לך דליפת גז.

אם אתה משתמש בגז בבית או בעבודה

אתה צריך לדעת לזהות את הסימפטומים של דליפת גז ולהצטייד בכלי המתאים לבדוק את קווי הגז שלך באופן קבוע. למרות שזה נחמד לדעת שיש שרברב חירום, לבעלי בתים באפלו כדאי להימנע מהסימנים והתסמינים הרבים שמקלים על זיהוי דליפות גז. אם אחד מהתסמינים דמויי השפעת שכיחים בבתים של בעלי בתים, עליהם לקרוא לאינסטלטור למומחה לאיתור נזילות גז.

אם אתה באמת רוצה לבדוק את הבית שלך, אינסטלטור מקצועי יכול להיכנס ולבדוק את כל קווי הגז שלך ולהמליץ על תיקונים או החלפות. אינסטלציה חמישה כוכבים יכולה גם לבצע בדיקות צנרת גז במסגרת תחזוקה מתוכננת.

גלאי מסוג זה שימושי גם לאינסטלטורים מכיוון שהוא עוזר להם לאתר דליפת קירור במהירות

כדי שיוכלו לבצע תיקונים. גלאי גז טבעי ניידים יכולים להינשא על ידי חברי הצוות שלך ולספק אישור מהיר וקל על מצב דליפת גז. גלאים אלו יכולים להוות בחירה חכמה עבור מי שיש לו מספר לא מבוטל של מכשירי גז בבית, או עבור אלו שיש להם מכשירי גז ישנים שלדעתם עלולים בסופו של דבר להיכשל. בסופו של דבר להיות פגום.

בעלי בתים יכולים לרכוש גלאי גז המזהים סוגים שונים של דליפות גז למען בטיחות נוספת. אם אתה לא בטוח אם אתה יכול למצוא דליפה, אולי יהיה חכם לקנות גלאי גז או פחמן חד חמצני. אולי אתה תוהה אם גלאי חד חמצני יכול לזהות דליפות גז.

גלאי דליפת הגז יכול לזהות אפילו את דליפות הגז הקטנות ביותר

כדי שתדע מתי יש בעיה. היכולת לזהות דליפת גז ולדעת איך לתקן נזילה פשוטה יכולה לסייע רבות בשמירה על בטיחות הדברים בבית. כאשר אתה שוקל עד כמה דליפות גז יכולות להיות מסוכנות עבורך ועבור הצוות שלך, מתברר שאתה זקוק למערכת אמינה של כלים ושיטות לגילוי גז. הדרך הטובה ביותר לוודא שאתה מסוגל לזהות נזילה היא להשתמש במכשיר באיכות גבוהה שיכול לזהות גזים דליקים.

גלאי מקיף

כגון UEi Test Instruments Combustible Gas Detector (זמין מ- SupplyHouse), יזהה ויזהה מגוון רחב של גזים רעילים ויתריע כך שתוכל לשפר את האוורור או לעזוב את המקום. גלאי דליפות גז אוניברסלי משתמש בחיישן מצב מוצק כדי לזהות את כל הגזים הקיימים, כולל מספר גזים דליקים, ולהתריע על כך למשתמש. גלאי דליפות גז דליק PNG2000A מיועד לזהות שלושה גזים: גז טבעי, פרופאן ובוטאן.

גלאי

כמו Informant 2 גלאי דליפות דלק ונוזל קירור (זמין ב-SupplyHouse), יתריע לבעלי בתים על נוכחות של גז קירור באוויר כדי שיוכלו לעזוב את האזור ולהזעיק אינסטלטור. מי שיש לו גז בבית או בעבודה צריך שיהיה לו מספר טלפון לפנות אליו במקרה של דליפה, אך אם לא, ניתן להתקשר לטלפון 911/911 לעזרה. בעזרת שיטת הזיהוי לבחירתכם, הפעל את הגז בחזרה ובדקו שקו הגז אינו דולף יותר.

השתמש בגומייה

כדי לאבטח את הצינור למקומו וודא שהדליפה אטומה. השתמש במטלית או במגבת נייר כדי לנגב את כל האזורים שעלולים לדלוף גז עד שתראה בועות נוצרות. אם אתה מפתח מחלה בלתי מוסברת, אתה יכול לבדוק את מכשירי הגז ואת הצנרת שלך עבור נזילות.

נזילות בצנרת גז מתרחשות גם מחוץ לבית ועלולות לגרום נזק לחיים ולרכוש

אם כל שאר השיקולים נלקחים בחשבון, דליפה עלולה לגרום לעלויות גז גבוהות בצורה יוצאת דופן. מדינות רבות אוסרות על מי שאינם אנשי מקצוע לעבוד ישירות עם הקירור, כגון אוורור מכשיר או הוספת גז נוסף, אך גם בעלי בתים יכולים להפיק תועלת מהיכולת לזהות דליפת קירור.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החשיבות של סטודיו לעיצוב פנים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בתפקיד ההכרחי של סטודיו לעיצוב פנים ביצירת חללים שהם גם פונקציונליים וגם אסתטיים. אנו חוקרים כיצד מעצבי פנים הופכים חללים

סוכרת תסמינים

מה הם הסימפטומים של סוכרת? מחלה שפוגעת במיליונים ברחבי העולם בקצב עולה. מאמר זה בוחן את הסימנים הנפוצים ביותר של סוכרת מסוג 1 וסוג 2,