חנות אינטרנטית אונליין

אם אתה מחפש לבנות חנות אינטרנטית, הגעת למקום הנכון. את אחד מבוני החנויות המקוונות החינמיות הטובות ביותר, אנו ממליצים לשקול את Coi בניית אתרים כמערכת כזו. עם זאת, שילוב של פלטפורמת הבלוגים החזקה של וורדפרס עם תוסף WooCommerce eCommerce מאפשר לך ליצור את חנות חלומותיך הוירטואלית במחיר נוח מאוד.

בונה החנויות המקוונות של Coi החינמיות דורש מעט מאוד ידע בתכנות כדי לבנות חנות אינטרנטית. תראה חלון קופץ שיודיע לך ש-WordPress עם WooCommerce מותקן מראש באתר שלך. פעולה זו תפעיל את אשף ההתקנה של WooCommerce, ואתה צריך ללחוץ על כפתור "בוא נתחיל" כדי להתחיל.

ראשית, צור חשבון, בחר את החנות ממנה אתה רוצה לקנות, ובצע את ההזמנה שלך. פשוט בצע הזמנה ובחר זמן איסוף, והלקוח יכין את ההזמנה שלך בחנות.

כמה זמן לוקח לבנות חנות באינטרנט?

ב- Coi מצהירים שלוקח 10 דקות לבנות חנות, זה נכון חלקית. את הבסיס לוקח אומנם כמה דקות להקים מכיוון שהכל אוטומטי, אבל הזנת מוצרים, חיבור סליקה ושאר הפרוצדורות לוקח זמן עד שהכל פועל ביחד.

אתה יכול לשדרג או לבטל את ההזמנה שלך עד שהלקוח שלך יתחיל לקנות אם אתה צריך לבצע שינויים כלשהם לאחר תחילת הקניות, אתה יכול להשתמש באפליקציה או באתר כדי לאשר החלפה או לשוחח עם הלקוח שלך. אתה יכול לעקוב אחר התקדמות ההזמנות ולתקשר עם הקונה בכל שלב בתהליך באמצעות האפליקציה או האתר של Instacart. כאשר אתה מרוצה מכל פרטי המוצר שנוספו, תוכל ללחוץ על כפתור "פרסם" כדי להפעיל אותו באתר האינטרנט שלך.

לחלופין אתה יכול להשתמש בשירות הדפסה לפי דרישה כדי ליצור מוצרים מקוריים עם גרפיקה ומיתוג משלך. אין למכור מחדש, להעביר או לשלב שירות זה עם כל הצעה אחרת. לא כל התכונות המוצעות באתר + שירותי שיווק כלולות בשירותי אתרים בחינם. אתה יכול לבטל את החידוש האוטומטי של שירות חינמי או תוכנית בתשלום שהומרה בכל עת על ידי ביקור בחשבונך וביטול תכונת החידוש האוטומטי ("בטל חידוש") או על ידי יצירת קשר עם תמיכת הלקוחות.

כדי להגדיר את החנות שלך, אתה צריך שם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL. לפני שתוכל להתחיל למכור, עליך להגדיר כמה דברים, כגון מידע על מטבע, תשלום ומשלוח. כעת עליך לומר ל-Coi חנות אינטרנטית היכן נמצאת החנות שלך ובאיזה מטבע ויחידת מידה להשתמש. עליך לסמן את התיבה הזו אם אתה שולח מוצרים, או שאתה יכול להשאיר אותה לא מסומנת אם אתה מוכר רק מוצרים דיגיטליים.

ניתן להשתמש ב-Coi כדי למכור הן הורדות דיגיטליות והן פריטים פיזיים הדורשים משלוח. חברות רבות משתמשות בו כשער פשוט למכירות מקוונות מאתרי החנות שלהן.

Coi היא אחת מבוני החנויות המקוונות הטובות ביותר עבור מסעדות, מתכנני אירועים וחברות שירות שמוכרות מוצרים באופן מקומי. Ecwid אידיאלי עבור חברות שרוצות להוסיף חנות מקוונת מלאה לאתר הקיים שלהן ב-Wix, Weebly, WordPress או פלטפורמות אחרות. אתה יכול לשלב את חנות Ecwid שלך עם אתרים ב-Wix, Weebly, WordPress, Joomla, Squarespace ועוד פלטפורמות רבות אחרות.

Squarespace היא בונה החנויות המקוונות האידיאליות עבור ספקי שירות מונעי תדמית, מלכ"רים ומותגים משפיעים שרוצים למכור מוצרים פיזיים או דיגיטליים באתר הממותג שלהם ובאמצעות אינסטגרם. Squarespace היא פלטפורמת אתרים רב-תכליתית קלה לשימוש המציעה גם תכונות מסחר אלקטרוני, מה שהופך אותה לאחד מבוני האתרים הטובים ביותר עבור חנויות מקוונות. Shopify היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני של SaaS המציעה ערכת תכונות תחרותית להפעלת החנות המקוונת שלך.

בוני חנויות אינטרנטיות מציעים נסיונות חינם המאפשרים לך ליצור אתר מסחר אלקטרוני עובד פלטפורמות מסוימות, כגון Coi, מקלות על השקת חנות אינטרנטית עם תמיכה קטנה או ללא תמיכה למפתחים. אתה יכול לפתוח חנות תחביבים עם קטלוג קטן של מוצרים החל מ-49 ש"ח לחודש עם החבילה הבסיסית. תוכנה פשוטה ופונקציונלית יכולה להפעיל אתר אינטרנט המאפשר למכור מוצרים.
כדי לקרוא מידע בנושא של חנות אינטרנטית אונליין נא לגשת לאתר

בניית חנות אינטרנטית בקלות

אם אתה מנהל חנות נישה (כמו חנות שמוכרת כרזות וינטג') תוכל גם לקבל פרסום חינם נוסף על ידי גלישה מקוונת בקהילות ופורומים מקוונים ייעודיים. כדי להפוך את החנות שלך לחוויית קנייה נעימה ואת המוצרים שלך קלים למצוא, הגדר דפי קטגוריות מוצרים, כתוב תיאורי מוצרים איכותיים והעלה תמונות של המוצרים שהם ימכרו. כעת, לאחר שהחנות המקוונת שלך קיימת, סביר להניח שתרצה להתחיל להוסיף אלמנטים נפוצים נוספים לאתר האינטרנט שלך, כגון טופס יצירת קשר, דף מידע ועוד.

אולי אתה מוכר חובב, או אולי אתה צולל לתוך מסחר אלקטרוני ורוצה לנסות משהו חדש. היום זה הזמן המושלם לפתוח עסק מקוון.

בשנת 2019, הצמד השיק פעילות מקוונת עם BigCommerce, פלטפורמת מסחר אלקטרוני מודולרית ובמחיר סביר כמו מוצרי Burrows. אז הוא פיתח את LARQ, בקבוק הניתן למילוי עצמי, והחל למכור מגוון מוצרים באינטרנט.

הם גם המותג הגדול ביותר בכל הנוגע לאירוח וורדפרס מכיוון שהם מארחים מיליוני אתרים כולל שלנו. הנה רשימה של 24 תוספי וורדפרס חובה לאתרים עסקיים, בתוספת רשימה נוספת של למעלה מ-20 התוספים החינמיים הטובים ביותר של WooCommerce.

עבור חנות WooCommerce הם גם שולטים בתצוגה של המוצרים שלך. העלויות של הקמת חנות מסחר אלקטרוני יהיו תלויות בגודל החנות שלך ובבחירת פלטפורמת המסחר האלקטרוני. לאחר מכן רשום את המלאי שלהם בחנות המקוונת שלך ושלח להם פרטי משלוח כשהם מבצעים מכירה. בונה חנויות מקוונות תכונות בולטות Shopify תמחור – מחבר את כל ערוצי המכירה החל מ-$29 לחודש – פלטפורמת ספקים משולבת בחינם – נהדר עבור dropshipping, מכירת מוצרים פיזיים, ושילוב Plug-and-Play עם BigCommerce – מתמקד בריבוי ערוצים, מתחבר לאמזון , eBay, Facebook וכו'.

לפי נתונים שסופקו על ידי Webrotate 360, יזמים מדווחים על עלייה של 5% עד 40% במכירות המקוונות לאחר הוספת תכונת תצוגת מוצר ב-360° לאתר שלהם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החשיבות של סטודיו לעיצוב פנים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בתפקיד ההכרחי של סטודיו לעיצוב פנים ביצירת חללים שהם גם פונקציונליים וגם אסתטיים. אנו חוקרים כיצד מעצבי פנים הופכים חללים

סוכרת תסמינים

מה הם הסימפטומים של סוכרת? מחלה שפוגעת במיליונים ברחבי העולם בקצב עולה. מאמר זה בוחן את הסימנים הנפוצים ביותר של סוכרת מסוג 1 וסוג 2,