התקנת דוד שמש בירושלים

דודי שמש קולטים את אור השמש ומחממים את המים בדוד, מערכות תרמיות סולאריות אוספות אנרגיה סולארית לחום. באזורי אקלים רבים, מערכות סולאריות מספקות אחוז גבוה (50-75%) מאספקת המים החמים. מקורות אנרגיה אחרים, כגון גז טבעי וחשמל מהרשת, משמשים גיבוי בימים מעוננים.

בהשוואה למדינות מוכות בצורת שהן קטנות, ישראל משקיעה יותר ממשאביה בטיפול, טיפול ומחקר שפכים מכל מדינה אחרת בעולם. יותר מ -90% ממשקי הבית הישראלים במיוחד דודי שמש בירושלים משתמשים באנרגיה תרמית סולארית לחימום מים ובניינים רבים מופעלים על ידי אנרגיה סולארית. ישראל היא לא רק מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה הזו, אלא גם בשימוש במיחזור מים וטכנולוגיה נקייה.

כמות דודי השמש בירושלים ותחזוקה

על פי דו"ח מוכר חימום מים סולאריים הוא אחת הדרכים הקלות ביותר להשתמש באנרגיה מתחדשת ולהפחית את עלויות האנרגיה למשקי בית עם אקלים מתון וחשבונות חשמל נמוכים. טכנולוגיות תרמיות סולאריות, כולל חימום מים עם דודי שמש, מספקות שיטה ישירה, יעילה וחסכונית לפירוק מערכת החימום. לאחר התקנת ותחזוקת דוד המים, נסה את האסטרטגיות הנוספות לחיסכון באנרגיה כדי להפחית את עלויות חימום המים שלך אם אתה זקוק למערכת כזו.

מערכות אחסון מים חמים קונבנציונאליים מספקים גיבוי כחלק מחבילת מערכת השמש מיכל אחסון אספנים משולב מאחסן לא רק חום סולארי, אלא גם מים חמים והוא מצויד בגיבוי דודי מים על פי דרישה ללא מיכל. מערכת גיבוי יכולה להיות חלק מקולט שמש, כגון מיכל גג או מערכת תרמוסיפון.

הממשלה אסרה על חימום מים בין שעות הערב במהלך תקופת צנע בישראל ובעיר ירושלים בשנות החמישים בשל מחסור בדלק. ככל שהמצב החמיר, הציע המהנדס לוי ישר לבנות גנרטור חשמלי כך שניתן יהיה להפוך את כל הבתים לדודי שמש. הוא בנה בביתו אב טיפוס והקים את חברת נריה בשנת 1953, הייצור המסחרי הראשון של דודי שמש. בשנת 1967, אחד מכל 20 משקי בית השתמש בשמש לחימום המים שלהם, ונמכרו 50,000 דודי שמש.

לאחר משבר האנרגיה של שנות השבעים ומשבר האנרגיה של שנות השמונים הכנסת הישראלית קיבלה חוק שחייב פאנלים סולאריים בכל הבתים החדשים, למעט מגדלים גבוהים עם שטח גג לא מספיק. ישראל היא כיום המובילה העולמית בשימוש באנרגיה סולארית לנפש, כאשר 85% ממשקי הבית משתמשים כיום במערכות תרמיות סולאריות – שווה ערך ל -3% מצריכת האנרגיה הראשונית הלאומית. ההערכה היא שישראל חוסכת שני מיליון חביות נפט בשנה באמצעות תנורי חימום אלה, שהם הצריכה הגבוהה ביותר בעולם.

בשנת 1980 קיבלה הכנסת הישראלית חוק המחייב התקנת פאנלים סולאריים בבתים חדשים עם מגדלים גבוהים וחוסר מקום לגג. ישראל מובילה בשימוש באנרגיית דודי שמש לנפש, המהווה 3% מצריכת האנרגיה העיקרית הארצית. ספרד הייתה המדינה הראשונה שדרשה התקנת תא סולארי לייצור חשמל בבניינים חדשים.

טכנאי מומלץ לדודי שמש בירושלים

ביום 2 ביוני 2008 אישרה רשות האספקה הישראלית תעריף הזנה לתחנות כוח סולאריות, תרומה ישראלית נוספת לפיתוח דודי שמש (המכונה בעברית "דוד שמש") היא שלמרות שמיים שטופי שמש, בתים רבים חסרים להם ובשנת 1976 הכנסת אישרה חוק המחייב לבנות את כל הבתים החדשים עם דוד שמש. לדוגמה, רבות ממערכות חימום המים הסולאריות המבוססות על דודי שמש בירושלים הן הזולות ביותר, הוקפאו בקליפורניה במהלך ההקפאה חסרת התקדים של שנות התשעים, בעוד שהמערכות היקרות ביותר אושרו במסגרת תוכנית CSI-T.

כרומגן מציעה פתרון מותאם אישית מלא לחימום מים כולל ניתוח נתוני פרויקטים, ד עיצוב, חישוב עלות על הוצאה והצעת מחיר, תוכנית הנדסית מפורטת, פיקוח הרכבה, מכירות ותמיכה טכנית. צוות דודי השמש המקצועי בירושלים יכול לסייע לכם בהתקנת דוד השמש שלכם.

אמקור סולאר אנרגיות בע"מ חברה בת של קבוצת אשטרום, היא יצרנית מובילה של מערכות חימום חשמלי סולארי לשוק הישראלי והבינלאומי. עם למעלה מ -40 שנות ניסיון בתכנון, פיתוח וייצור, אמקור הרכיבה מגוון מקיף של פאנלים סולאריים ומכלים חשמליים סולאריים באיכות גבוהה המאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי.

טכנאי מומלץ לדודי שמש בירושלים ניתן למצוא באתרים רבים ברחבי האינטרנט הישראלי, אחת מתחנות הכוח הראשונות שייצרו חשמל מאנרגיה סולארית משתמשת בטכנולוגיה המכונה בריכה סולארית קולט שמש גדול עם מערכת אחסון חום משולבת המספקת אנרגיה תרמית. זוהי הבריכה הסולארית המופעלת הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם לייצור חשמל והיא פועלת מאז 1988. שטח הבריכה הוא 210,000 מ"ר ומספק הספק חשמלי של 5 מגה -וואט.

הכל התחיל בתחילת שנות החמישים כאשר ממשלת ישראל נתקלה במחסור בדלק שהגביל את הזמן בו ניתן לחמם מים. מלחמת יום הכיפורים 1973 והאמברגו הנפט שבעקבותיו הפכו את עצמאות האנרגיה לעניין לאומי. הביטחון. והייסורים היו כואבים במיוחד למדינה חסרת ייצור נפט. בתגובה, אנשים החליטו לחמם את המים שלהם בעזרת פאנלים סולאריים.

על מנת לקרוא פרטים נוספים אודות התקנת דוד שמש בירושלים כדאי להעיף מבט ב-

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על