הדפסה על שמיכות לחורף ממותג

אם אתם רוצים לעזור ולפנק את המשפחה, העובדים או החברים שלכם להתמודד עם החורף הקר, אתם יכולים לקנות להם מתנה מתחשבת כמו שמיכה ממותגת. אחד מהדברים היותר כיפיים לעשות כשבחוץ שורר מזג אוויר קר וגשום, הוא להתכרבל עם שמיכה נעימה וכוס תה מהביל מול הטלוויזיה. לכן, שמיכה עם הדפסים מיוחדים לבחירתכם יכולה להיות מתנה מתחשבת מאוד והיא יכולה להיות גם מתנה מאוד שימושית ויעילה שיכולה להביא הרבה מאוד תועלת בחורף.

שמיכה מבד איכותי

כאשר משקיעים ובוחרים שמיכות איכותיות כמתנה לעובדים או למכרים, אין עוררין על כך שנמען השמיכה יקבל את השמיכה ויעריך אתכם. לכן, חשוב מאוד לוודא שמזמינים שמיכות איכותיות. זאת גם בגלל ההרגשה של נמען המתנה שהוא קיבל מתנה איכותית וגם על מנת שהשמיכה תשמש אותו לאורך שנים בשימוש עם ההדפס שבחרתם מתנוסס עליה. שמיכה מבד קורל פליז הינה איכותית, אך דקה. לעומת זאת, שמיכות טלוויזיה עם צמר הינן איכותיות יותר, אך גם המחיר שלהן יותר יקר. אחד ממדדי האיכות של שמיכה, הוא כמות הגרם למטר בד. כאשר אתם בוחרים שמיכה למיתוג בדקו את עובי הגרם למטר בד ככל שהוא יהיה גבוה יותר כך תדעו שהשמיכה עבה יותר, צפופה יותר ומחממת יותר.

הדפסה על שמיכה בעזרת רקמה ממוחשבת

לרוב, הדפסה על שמיכות נעשית בעזרת רקמה ממוחשבת. תהליך יצור מוצרים רקומים שונה ומיוחד במספר מובנים. להבדיל ממוצרים מודפסים, לא לכל המוצרים הקיימים ניתן להוסיף רקמה. בנוסף, לרוב, לא ניתן להגדיל או להקטין עיצובים המיועדים לרקמה ברגע שהם הומרו לקובץ המיועד לרקמה. מוצרי רקמה תמיד קשורים לסוג בגד מסוים ולאזור עיצוב מסוים על אותו בגד. ניתן להשתמש בצורה או סמל אחד לכל אזור עיצוב. שלא כמו מוצרים מודפסים, את רוב מוצרי הרקמה צריך להמיר לפורמט רקמה מיוחד, כדי שיהיה ניתן ליצור את האמנות שלכם מחוטים. המרת הגרפיקה לפורמט רקמה ממוחשבת מצריכה תשלום חד פעמי, בדומה להכנת גלופה בעולם הדפוס.

ההבדל העיקרי בין רקמה ממוחשבת להדפסה, הוא בדרך שבה מטמיעים את העיצוב אל תוך השמיכה. במרבית סוגי ההדפסות, פשוט מניחים את העיצוב ובעזרת חום, או עזרים טכנולוגים אחרים, מדביקים את העיצוב כך שהוא הופך לחלק בלתי נפרד מהעיצוב. לעומת זאת בתהליך של רקמה ממוחשבת, ממש מחדירים את העיצוב אל תוך הבד ומעניקים לו תלת ממדיות ואיכויות נוספות שאין בהדפסה רגילה.

טיפים לרכישת שמיכות עם הדפס

בבואכם לבחור את החנות אשר ממנה אתם עתידים לרכוש שמיכות עם הדפס, אתם מגלים כי שינו מגוון רחב של חנויות. על מנת שתוכלו לבחור בקלות בחנות הטובה ביותר, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

·          מקצועיות כדאי לרכוש שמיכות עם הדפס מחנות המתמחה בהדפסים על בדים שונים. כך, תבטיחו לכם שמיכה אשר ההדפס שיתנוסס עליה ישאר לאורך זמן.

·          איכות הבד אחד הקריטריונים החשובים ביותר ברכישת שמיכה, הוא הנוחות ומגע הנעים של הבד. לכן, חשוב לבחור בשמיכה המורכבת מבד נעים ונוח למגע. כדאי להימנע מרכישת שמיכות מבדים זולים ולא נעימים, זאת משום שמקבל השמיכה פשוט לא ישתמש בה.

·          מידות אין גודל אחיד לכל השמיכות. ישנן שמיכות גדולות יותר, המתאימות לזוג וישנן שמיכות קטנות יותר המתאימות ליחיד או לילדים. לכן, יש להתאים את מידות השמיכה לנמען השמיכה ולוודא כי החנות אכן מספקת את השמיכה במידה הנדרשת

·          עמידות לכביסות השמיכה, כמו כל פריט טקסטיל, נדרשת לכביסות לאחר זמן מה. ישנם סוגי בדים שלאחר כמה כביסות מאבדים מהרוך שלהם ואף נהרסים לחלוטין. לכן, יש לבחור בשמיכה מבד שגם לאחר כמה כביסות תישאר איכותית ונעימה לשימוש

רעיונות להדפסים על שמיכה

·          איחולים לרגל סיום שירות צבאי

·          איחולים רומנטיים לבן או בת הזוג

·          משפטי מוטיבציה

·          איחולים להורים המביעים הערכה

·          איחולי תודה על תקופה משמעותית

הדפסה על שמיכות טיקט

אנו בטיקט, מתמחים באספקת שמיכות ממותגות עם הדפסים שונים כבר שנים רבות. השמיכות שאנו מספקים עשויות מבד רך ונעים למגע גם לאחר כביסות. כמו כן ההדפסים שלנו עמידים לאורך זמן.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר077-9969469

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דלקן אוניברסלי – עמיר שיווק דלקים 

 הפוסט בבלוג דן בטכנולוגיה החדשנית של מיכל הדלק האוניברסלי של אמיר שיווק דלק. מכשיר זה משתמש בטכנולוגיית RFID כדי לזהות כלי רכב במהלך תדלוק וגובה

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על