האם ניקוי פיח מנקה גם את הטורבו?

טיפול מנוע קרבון קליניניג

ראשית, נשתמש בציוד האבחון של engine clean ברמת הסוחר כדי להעריך קודי תקלות בניהול המנוע ולנתח את הנתונים במלואם בזמן אמת. זה כולל ניתוח נתונים בזמן אמת באמצעות ציוד אבחון ברמת הסוחר, אותו הם כוללים עם כל שירותי ניקוי פיח מנוע.

לכן, בהנחה שהמכונית מתאימה לניקוי, חברת engine clean משתמשים במערכת ניקוי פיח תלת-שלבית הכוללת את ניקוי המימן המוביל בעולם ואת הכימיה הייחודית שלהם. סוגים שונים של שחרור פיח במנוע אם זה לא עובד, אתה יכול לשקול שחרור פיח של המנוע.

מנקודת מבט טכנית, ניקוי המנוע ממשקעי פיח אמור לגרום לו לעבוד בצורה יעילה יותר. ניקוי פיח במנוע יכול להסיר משקעים אלו ולהציע לנהג מספר יתרונות, אך לא כל פתרונות ניקוי הפיח עובדים אותו הדבר.

הימנע מהצורך בניקוי פיח הדרך הטובה ביותר למנוע מצבורי פיח להפוך לבעיה

היא לשמור על המכונית שלך במצב טוב. משקעי פיח עדיין יצטברו במנוע המכונית שלך, אבל יש צעדים שתוכל לנקוט כדי לצמצם אותם למינימום. אם לא תסיר את משקעי הפיח שהצטברו במנוע המכונית שלך, הוא עלול להיתפס לחלוטין וכל המאמצים שלך לנקות אותו יהיו לשווא.

על ידי הסרת משקעי פיח לא רצויים

ניתן למנוע בלאי ונזקים נוספים של המנוע. מעבר לשמן סינטטי מלא יכול לסייע במניעת בעיות פיח חוזרות בעתיד. מה שיעזור לפתור את הבעיות הללו הוא קרבון קלינינג למנוע, שנוסח במיוחד עם תוספים להפחתת משקעי פיח במידה רבה יותר מאשר שמנים אחרים. עם זאת, מנועים מודרניים, בעיקר מנועי דיזל ובנזין עם הזרקה ישירה, סובלים ממשקעי פיח מוגזמים, בעיקר בחלק האחורי של שסתומי היניקה ובפתחי היניקה.

זה פשוט טבעם של מנועי הזרקה ישירה שהם לא יכולים לשמור על שסתומי היניקה נקיים כמו מנועי ההזרקה הישנים ביציאה. לא תקבל שסתומי יניקה נקיים במנוע הזרקה ישירה עם פיח HHO טהור.

עם זאת בצד של שסתום היניקה הקר יותר

כמות משקעי הפיח יכולה להצטבר במידה שהיא מפריעה לזרימת האוויר דרך פתח היניקה, או אפילו עד כדי כך שהיא מונעת משסתום היניקה. אטום כראוי כאשר הוא נסגר. הסיבה לכך היא שפליטת ה-EGR ופליטות הארכובה אינן מנקות על ידי מטען היניקה. אם הם לא נשטפים עם בנזין, שמן זה יכול לרתוח על השסתום וליצור משקעי פיח. זה יכול לגרום למנוע לשרוף שמן שזורם מעבר לטבעות סתומות אלו.

כאשר שסתום הנשימה נכשל, ל-BMW או ה-MINI שלך תהיה צריכת שמן מוגברת ואקום מוגזם בתא הארכובה. נסיעות קצרות ו/או נסיעה בעצירה וסע יעשו את שלהן מכיוון שהמנוע אינו יכול להגיע לטמפרטורה מספיקה למיטוב איכות הבעירה ו/או הסרת פיח.

כאשר קיים פיח במנוע

זה מגדיל את זמן החימום של המנוע כדי לשמור עליו לפעול במיטבו. עם הזמן, הפיח יחסום את מסנן החלקיקים ויגרום לבעיות שונות במנוע שלך. באתר של חברת engine clean תוכלו למצוע מידע על טיפול לניקוי פיח מהמנוע הנקרא קרבון קלינינג משקעי פיח במנועי בעירה פנימית ידועים כמפחיתים את ביצועי המנוע, מפחיתים את יעילות הדלק, מקצרים את חיי המנוע/הציוד/חלקים ומגדילים את פליטת המנוע.

למרות שאלו תוצרי לוואי טבעיים של תהליך הבעירה

הם יכולים להצטבר ולהשפיע על ביצועי המנוע, כולל פליטות, כוח ויעילות. עם הזמן, מנוע בעירה פנימית בונה משקעים פנימיים כמו פיח, זפת, גומי וכו'. טכנולוגיית המימן מסירה משקעי פיח מהחלקים הפנימיים של המנוע המצטברים באופן טבעי במהלך חייו של הרכב.

פירוק פיח הוא תהליך שבו מכונית המצוידת במחולל מימן משתמשת במים מזוקקים כדי ליצור גז חמצן על ידי אלקטרוליזה. אין ספק שמים שהופכים לאדים יכולים לטהר ולפרק פיח. אין צורך להשתמש בממס אחר להסרת שומנים וניקוי משקעי פיח.

הממס הזה אינו צריך להתאדות במהירות

כדי להסיר רכיבי מנוע לניקוי, להסיר משקעי פיח ולהרכיב מחדש את ראש הצילינדר. הסרת ממס הפיח תמנע מהמנוע להפסיק להתקלקל, אז אם אתה רוצה להמשיך להשתמש במכונית שלך, הקפד לתקן את זה לפני שיהיה מאוחר מדי. כמובן, אם חלק מכני כלשהו (למשל סנפירי מערבולת או שסתום EGR, מגדש טורבו) תקוע/תקוע לחלוטין או שבור, שום כמות של ניקוי פיח לא תתקן את זה.

הוכח שהסרת אבנית קונבנציונלית מונעת בעיות אלו

בעוד שהסרת אבנית רגנרטיבית הוכחה כמסירת משקעים חמורים יותר שכבר נוצרו. עם זאת, אם יש חיסרון, הוא שפיח יכול להצטבר לאורך זמן ועם השימוש; מכאן הצורך בניקיון ותחזוקה מתמידים. סדנאות רבות ממליצות על שחרור פיח כדרך לשחזר חלקית ביצועים שאבדו, או כדרך לעזור לרכב שלך לעבור את שלב בדיקת הפליטה של ה-MoT. אם הרכב שלך סובל מירידה בדלק לליטר ואם הצטברות פיח היא הסיבה, אז כן, מנוע נקי אמור להתאושש/לטעון אובדן דלק לגלון עקב מערכות מלוכלכות.

ההשפעה של ניקוי פיח על המנוע תלויה עד כמה המנוע "מלוכלך". זה תלוי בגורמים רבים, סגנון נהיגה, קילומטראז', צריכת דלק וכו'. ראשית, הבה נבחן מדוע מנוע עשוי להיות מוצק לחלוטין.

למרבה המזל

זה כבר לא המקרה, אבל מנועים עדיין עשויים להזדקק לניקוי פיח, במיוחד (ובאופן אירוני) אלה המצוידים בחומרה מתקדמת לבקרת פליטה. בעוד שבנזין יכול לשמור על מערכות הזרקת דלק נקיות, ניתן לעשות מעט לגבי הצטברות פיח. זוהי דרך מצוינת להעלות את טמפרטורת גזי הפליטה ולנקות את תוצרי הבעירה והמשקעים על השסתומים של המנועים, המשמשים לרוב לנסיעות קצרות.

השתמש במוצר זה לניקוי אזורים מפוייחים כבדים כגון סעפות פליטה וחלקי מנוע. זה צריך להיות לא רעיל ונקי צינורות, צינורות וחלקים אחרים ללא נזק.

כמו כן ודא שהטורבינה אכן מסתובבת. הפעל את המכונית עד לחיבור צינור הכניסה וראה אם הוא מסתובב. אם לא היו בעיות עם הטורבינה לפני ניקוי היניקה, אז הכל יהיה בסדר עם הטורבינה.

סביר להניח שזה שסתום הפליטה, אבל אני לא יודע אם זה יכול לגרום לטורבו לא להזיז. לאחר החימום, הצליל עלול להיעלם – זה יכול להסביר בקלות את השיפור בניקיון HHO בהשוואה לרעש המנוע.

עם מכונת ניקוי הפיח שלנו

יש לך את היכולת לנקות את מגדש הטורבו שלך אפילו בלי להפריד אותו מהמכונית. אם אתה מחפש לחסוך כסף, אתה תמיד יכול לדלג על כל שירות ניקוי פיח שהומלץ על ידי המכונאי שלך ולקנות קופסת קצף ים לניקוי מנוע המכונית שלך בבית. ולמרות שחלק מהתקני בקרת פליטות יכולים לסנן את רוב גזי הפליטה והפיח המגיעים ממנוע, כמה משקעים נשארים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קליפ מקורי לבר מצווה

בפוסט זה בבלוג אנו מתעמקים ביצירה ובמשמעות של קליפ בר מצווה מקורי. אנו בוחנים את החשיבות של סרטון ייחודי ומותאם אישית להנצחת ציון הדרך המשמעותי

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על