אסימון חסר תחליף

לעתים קרובות אנשים חושבים כך מכיוון ששיחות על בלוקצ'יין או מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין כוללים בדרך כלל את המונח NFT. מה שאתה צריך לדעת NFTs הם אסימונים קריפטוגרפיים ייחודיים שקיימים ב-blockchain ולא ניתן לשכפל אותם. כמו מטבעות קריפטוגרפיים, גם NFTs מכילים מידע בעלות לזיהוי קל והעברה בין מחזיקי אסימונים. NFTs ניתנים להרחבה, מה שאומר שאתה יכול לשלב NFT אחד עם אחר כדי "להוליד" NFT שלישי ייחודי.

הם ייצוגים דיגיטליים של נכסים ומשווים לדרכונים דיגיטליים שכן כל אסימון מכיל זיהוי ייחודי שאינו ניתן להעברה

כדי להבחין בינו לבין אסימונים אחרים. אסימונים שאינם ניתנים לניתוק או אסימוני NFT הם נכסי קריפטוגרפיים ב-blockchains עם קודי זיהוי ומטא נתונים ייחודיים המבדילים אותם זה מזה. אסימון בלתי ניתן להחלפה (NFT) הוא נכס דיגיטלי המזהה משהו ייחודי. אסימונים שאינם ניתנים לשינוי יכולים לייצג גם נכס פיזי או דיגיטלי ייחודי, כגון יצירת אמנות דיגיטלית או קניין רוחני.

זה שונה מאסימונים ניתנים לשינוי כגון מטבעות קריפטוגרפיים

שזהים זה לזה ולכן יכולים לשמש כאמצעי לעסקאות מסחריות. ניתן להשתמש באסימונים שאינם ניתנים לסחירה גם למסחר בנכסים לא דיגיטליים, כגון רכישת בית או מכונית, או רישום בעלות על נדל"ן או רכב בפלטפורמת בלוקצ'יין. אחת ההשפעות של הכללת מספר סוגים של אסימונים בחוזה היא היכולת לספק שירותי משמורת עבור סוגים שונים של NFTs, מאמנות ועד נדל"ן, בעסקה פיננסית אחת. גיימרים מקצועיים יכולים להשתמש באסימוני NFT כדי להעביר את נכסי המשחק שלהם למשחקים שונים ולהשתמש בהם עם רכישות מוגבלות בתוך האפליקציה.

החל מנכסי משחקים ועד לאמנות דיגיטלית ואסימוני אותנטיות

בואו נסתכל על כמה ממקרי השימוש עבור NFTs. למד עוד על מה זה NFT והיישומים הפוטנציאליים של NFT במאמר זה. אם אתה חושב באילו ארנקים להשתמש לאחסון ה-NFT שלך או נכסי קריפטו אחרים, בדוק את הבחירה של FiO מבין ארבעת ארנקי ה-NFT המובילים.

גרפיקת NFT ואווטארים גם מדגימים את התועלת והערך הפוטנציאליים של NFTs. נכון שניתן להשתמש ב-NFT להונאה, אבל ניתן לומר את אותו הדבר לגבי כל טכנולוגיה קודמת.
עבור מידע בנושא של אסימון חסר תחליף ניתן להעיף מבט ב- nftisraeli.co.il

בניגוד לביטקוין

אני לא יכול לתת לך NFT להחליף את ה-NFT שלך כי רק אסימון אחד יש מאפיינים מיוחדים וייחודיים משלו. כפי שאמרנו לעיל, NFTs עוקבים אחר אותם כללים כמו מטבעות קריפטוגרפיים, אם תעשה זאת, אסימוני ה-NFT יישלחו לרשת אחרת, תאבד אותם לנצח ואף אחד לא יכול לקבל אותם בחזרה. אם למשהו אין ערך עד שנטבע ב-NFT, הערך לא יגדל.

אם הפריט

הוא פיזי, הבעלות על הפריט (כגון שטר בעלות) חייבת להיות אסימון ולקשר ל-NFT. אם הפריט הוא דיגיטלי במקור (לדוגמה, חליפה למשחק וידאו), תהליך הטוקניזציה הוא פשוט. כאשר אתה קונה מוצרים, אתה מקבל גם ארנק מוצפן המבוסס על אסימון אימות NFT, זה מוכיח שמוצר מסוים הוא מקורי.

זה כמו מטבע קריפטו שבו אתה יכול להשתמש בכתובת הציבורית שלך ולקחת את ה-NFTs המאוחסנים בארנק ההצפנה שלך

אף אחד לא יכול להפריע. FiOs NFT Creator מפשט את תהליך ההטבעה כך שכל אחד יכול ליצור NFT משלו. אסימוני NFT, כמו מטבעות קריפטוגרפיים אחרים, פעילים בפלטפורמות בלוקצ'יין; אסימוני NFT הם אחד המושגים הפופולריים והנדונים ביותר בעולם מטבעות הקריפטו כיום.

NFTs או אסימונים שאינם ניתנים להחלפה הם נכסים דיגיטליים של Blockchain עם מזהה ייחודי ומטא נתונים אחרים

NFT היא הפצת עסקאות. הדרך המאובטחת והשקופה ביותר לאחסן ולעקוב אחר נכסים דיגיטליים ופיזיים. כל NFT מגיע מהרשומה שלו של בעלות ועסקאות על הבלוקצ'יין, מה שהופך את יצירת האמנות לייחודית ובעלת ערך. ממש כמו בעולם האמיתי של האמנות, כל אחד יכול להעתיק מספרי NFT Art ולמכור אותם. אמנים יכולים לייצר רווח מעבודתם כ-NFTs כדי למכור ישירות בשוקי NFT כמו OpenSea.

אתה יכול לקנות NFTs

כדי להחזיק כרטיסי ספורט ייחודיים, נדל"ן, אמנות ואפילו נעלי ספורט. אלו הם רק חלק קטן מהשימושים באסימוני NFT, ובטוח שבעתיד אסימונים שאינם ניתנים לשינוי יכנסו ליותר אזורים ויהפכו פופולריים יותר ברחבי העולם. עם המגמה ההולכת וגוברת של אנשים שנעים לכיוון עולם הבלוקצ'יין בתחומים שונים, והפופולריות הגוברת של אסימוני NFT בקטגוריות ותחומים שונים, ללא ספק נראה את מספר פרויקטי האסימונים שאינם ניתנים לשינוי בעתיד הרחוק מדי. . .מכיוון שאסימונים שאינם ניתנים לשינוי גדלים ומתפתחים לאט מאוד; הם יקרים לשימוש, ארגונים ויחידים נוטים להשתמש בטכנולוגיה זולה ויש להם פחות גישה למסמכים דיגיטליים אלה.

NFTs משנים את פרדיגמת ההצפנה

והופכים כל אסימון לייחודי ולא ניתן לשינוי, מה שהופך אסימון אחד לא משתנה לבלתי אפשרי להתאים לאחר. מכיוון ש-Ethereum משתמש במנגנון הקונצנזוס של PoW, עסקאות NFT ב-blockchain צורכות הרבה אנרגיה, וכתוצאה מכך פליטת פחמן. ERC-721 הוא כיום היישום הפופולרי ביותר של NFTs; ניתן לרכוש NFT בעסקאות Ethereum והם מאובטחים על ידי הבלוקצ'יין השני בגודלו בעולם. אסימונים שאינם ניתנים לשינוי, המכונים NFTs; מטבע דיגיטלי מוצפן שנותן זכויות ליצירות דיגיטליות במרחב הבלוקצ'יין.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

לוכד נחשים בישראל

פוסט זה בבלוג מתעמק במקצוע המרגש ולעתים קרובות לא מובן כהלכה של תפיסת נחשים בישראל. הוא מספק תובנות על חייו ופועלו של לוכד נחשים, על